Hva så piger, hvordan er ugen gået? Har I taget jer sammen og fået gjort noget af det I gerne ville for at gøre noget bedre for jeres kroppe? Det ER svært at holde sig selv i ilden og det kræver hårdt arbejde!
Her er det gået okay. Bedre end forventet vil jeg mene for jeg er bare så dårlig til at være streng overfor mig selv. Men har spist fornuftigt hele ugen - dog syndet lidt ind imellem. Feks i eftermiddag har jeg fået hjemmebagte boller og varm kakao, men tænkte meget over hvad og hvor meget jeg puttede på bollerne.
I onsdags fik jeg så endelig købt mig noget løbetøj og har siden da været ude og løbe 3 gange - onsdag, torsdag og idag søndag. Dog kun sølle 3,1km så starter stille ud. Jeg er også nede og gå nogle gange, men mon ikke jeg snart kan mærke en forskel. Det er i hvertfald skønt at være igang :)
Igår var jeg ude og gå en rask tur med Niklas Emil i klapvognen og igår aftes var jeg til Linkin Park koncert (nøøøj den feeeedeste koncert EVER. Det var bare så cool) og jeg ska love for jeg fik forbrændt kalorier under koncerten. Jeg hoppede, klappede og dansede hele tiden så mon ikk det også gav lidt ;) Jeg var i hvertfald dejlig våd af sved bagefter, puha :s
Hvad med jer - vil I prale lidt? Eller krybe til korset og fortælle at det er svært at holde sig selv igang? :)
Anmeld