Hvordan er ugen gået "slanke"-folk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

Vinker

Hva så piger, hvordan er ugen gået? Har I taget jer sammen og fået gjort noget af det I gerne ville for at gøre noget bedre for jeres kroppe? Det ER svært at holde sig selv i ilden og det kræver hårdt arbejde!

Her er det gået okay. Bedre end forventet vil jeg mene for jeg er bare så dårlig til at være streng overfor mig selv. Men har spist fornuftigt hele ugen - dog syndet lidt ind imellem. Feks i eftermiddag har jeg fået hjemmebagte boller og varm kakao, men tænkte meget over hvad og hvor meget jeg puttede på bollerne.

I onsdags fik jeg så endelig købt mig noget løbetøj og har siden da været ude og løbe 3 gange - onsdag, torsdag og idag søndag. Dog kun sølle 3,1km så starter stille ud. Jeg er også nede og gå nogle gange, men mon ikke jeg snart kan mærke en forskel. Det er i hvertfald skønt at være igang :)

Igår var jeg ude og gå en rask tur med Niklas Emil i klapvognen og igår aftes var jeg til Linkin Park koncert (nøøøj den feeeedeste koncert EVER. Det var bare så cool) og jeg ska love for jeg fik forbrændt kalorier under koncerten. Jeg hoppede, klappede og dansede hele tiden så mon ikk det også gav lidt ;) Jeg var i hvertfald dejlig våd af sved bagefter, puha :s

Hvad med jer - vil I prale lidt? Eller krybe til korset og fortælle at det er svært at holde sig selv igang? :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Milka

Vinker skriver:

Hva så piger, hvordan er ugen gået? Har I taget jer sammen og fået gjort noget af det I gerne ville for at gøre noget bedre for jeres kroppe? Det ER svært at holde sig selv i ilden og det kræver hårdt arbejde!

Her er det gået okay. Bedre end forventet vil jeg mene for jeg er bare så dårlig til at være streng overfor mig selv. Men har spist fornuftigt hele ugen - dog syndet lidt ind imellem. Feks i eftermiddag har jeg fået hjemmebagte boller og varm kakao, men tænkte meget over hvad og hvor meget jeg puttede på bollerne.

I onsdags fik jeg så endelig købt mig noget løbetøj og har siden da været ude og løbe 3 gange - onsdag, torsdag og idag søndag. Dog kun sølle 3,1km så starter stille ud. Jeg er også nede og gå nogle gange, men mon ikke jeg snart kan mærke en forskel. Det er i hvertfald skønt at være igang

Igår var jeg ude og gå en rask tur med Niklas Emil i klapvognen og igår aftes var jeg til Linkin Park koncert (nøøøj den feeeedeste koncert EVER. Det var bare så cool) og jeg ska love for jeg fik forbrændt kalorier under koncerten. Jeg hoppede, klappede og dansede hele tiden så mon ikk det også gav lidt Jeg var i hvertfald dejlig våd af sved bagefter, puha :s

Hvad med jer - vil I prale lidt? Eller krybe til korset og fortælle at det er svært at holde sig selv igang?

her er det gået af helvedes til, har stress og æder den ene kage efter den anden

det ironiske er jo at en løbetur i den grad ville afhjælpe stressen – kagerne forværrer den

tag dig nu sammen, camilla

Anmeld

31. oktober 2010

Vinker

Milka skriver:

her er det gået af helvedes til, har stress og æder den ene kage efter den anden

det ironiske er jo at en løbetur i den grad ville afhjælpe stressen – kagerne forværrer den

Øøøøøv Camilla.... Men det er også bare så pokkers svært at hive sig selv afsted hvis man ikke føler sig topmotiveret. Det ER bare nemmere at ty til kage og andre skidte ting. Åh jeg kender det bare alt for godt!

Men håber virkelig at næste uge blir bedre for dig - Kom nu Camilla. Vejret er så skønt at løbe i på denne årstid. Ikke for koldt og ikke for varmt. De to aftener jeg har været ude og løbe har det været stjerneklart, virkelig smukt. Og her til middag var vejret dejligt mildt. Det er NU vi skal i gang inden næste undskyldning blir at det er aaaaalt for koldt udenfor!!!!

You can do it!

Anmeld

31. oktober 2010

JustAnotherName

Min uge er også gået lidt den gale vej.

Jeg skulle jo være startet til zumba i onsdags. Men så ringede manden hjem fra sin døgnvagt tirsdag, og fortalte at der var sygdom, så han tog et ekstra døgn ....Så mine planer måtte udsættes.

Nu er meningen, at jeg skal afsted i denne (næste) uge. Jeg VIL igang!

Jeg har heller ikke ladet slikket være.....   Huwhh!

Håber på at der er en bedre uge i sigte. SÅ TAG DIG SAMMEN, KATRINE!!!

Anmeld

31. oktober 2010

Vinker

JustAnotherName skriver:

Min uge er også gået lidt den gale vej.

Jeg skulle jo være startet til zumba i onsdags. Men så ringede manden hjem fra sin døgnvagt tirsdag, og fortalte at der var sygdom, så han tog et ekstra døgn ....Så mine planer måtte udsættes.

Nu er meningen, at jeg skal afsted i denne (næste) uge. Jeg VIL igang!

Jeg har heller ikke ladet slikket være.....   Huwhh!

Håber på at der er en bedre uge i sigte. SÅ TAG DIG SAMMEN, KATRINE!!!

Nå for pokker, ikke altid nemt når man ska ha det hele til at hænge sammen derhjemme. Ærgeligt det lige gik ud over din zumba :( Håber du kommer afsted her i næste uge.

Uha jeg har også syndet mere idag end først nævnt - har fået rigtig usund aftensmad (men det smagte bare godt) Har fået Culotte-steg, pommes og bearnaise. og så sodavand til, mums. Oveni at jeg har fået boller og varm kakao i dag. Fyyyy jeg har dårlig samvittighed :(

Vi sparker røv i næste uge - Kom så!

Anmeld

31. oktober 2010

Karo

Jeg starter imorgen

Jep, jeg har ikke kunne tage mig sammen endnu, men imorgen går jeg i krig. Min uge er gået som den plejer. Jeg har hverken spist mere eller mindre så vægten står stadig stille. Men i denne uge SKAL jeg simpelthen slæbe min røv op i træningscenteret mindst 2 gange.

Iøvrigt: Godt gået Rikke

Anmeld

31. oktober 2010

Ida.

Jeg har ikke været top-god i den her uge - har bl.a. spist pizza til aftensmad en enkelt gang - og idag har den stået på flæskesteg med sovs og kartofler (og råkostsalat) hjemme hos svigermor, men vægten er alligevel faldet....selvom overskuddet faktisk har været elendigt - jeg har haft ondt i halsen siden i onsdags - det har været bedre idag, men er blevet værre igen her til aften - og Annika hostede HELE (som i HELE!!!) natten til fredag og har også haft ondt i halsen...Lina er så morsyg, som hun sjældent har været (og også om natten!!!!! Pelle må under ingen omstændigheder tage hende, så bliver hun både hysterisk, panisk og gal...skøre tøs altså!!), så ja, jeg hænger sgu lidt i laser efterhånden...håber bare, jeg får lov at sove i nat...

Så jeg har ikke fået motioneret så meget, som jeg gerne ville...jeg har faktisk slet ikke fået motioneret men man kan altså bare heller ikke det hele...

Startvægt (7/10): 73,6 kg

Vægt dags dato: 71,8 kg

Vægttab: 1,8 kg

Mål: at tabe 10 kg på 6 mdr - mangler 8,2 kg

Anmeld

31. oktober 2010

Karo

idamaria83 skriver:

Jeg har ikke været top-god i den her uge - har bl.a. spist pizza til aftensmad en enkelt gang - og idag har den stået på flæskesteg med sovs og kartofler (og råkostsalat) hjemme hos svigermor, men vægten er alligevel faldet....selvom overskuddet faktisk har været elendigt - jeg har haft ondt i halsen siden i onsdags - det har været bedre idag, men er blevet værre igen her til aften - og Annika hostede HELE (som i HELE!!!) natten til fredag og har også haft ondt i halsen...Lina er så morsyg, som hun sjældent har været (og også om natten!!!!! Pelle må under ingen omstændigheder tage hende, så bliver hun både hysterisk, panisk og gal...skøre tøs altså!!), så ja, jeg hænger sgu lidt i laser efterhånden...håber bare, jeg får lov at sove i nat...

Så jeg har ikke fået motioneret så meget, som jeg gerne ville...jeg har faktisk slet ikke fået motioneret men man kan altså bare heller ikke det hele...

Startvægt (7/10): 73,6 kg

Vægt dags dato: 71,8 kg

Vægttab: 1,8 kg

Mål: at tabe 10 kg på 6 mdr - mangler 8,2 kg

Hold da op......................1,8 kg.

Sådan

Anmeld

31. oktober 2010

ooo

Milka skriver:

Oooog jeg hopper på denne her også.

Sidder lige nu med stress over speciale, mindreværdskomplekser (om 2 sekunder finder de alle sammen ud af at jeg INTET ved, og at jeg er dum, så hvorfor forsøger jeg overhovedet at lave et speciale) og hånden dybt begravet i en skål med pebernødder.

Fandens.

Anmeld

1. november 2010

Ida.

Metchen skriver:

Oooog jeg hopper på denne her også.

Sidder lige nu med stress over speciale, mindreværdskomplekser (om 2 sekunder finder de alle sammen ud af at jeg INTET ved, og at jeg er dum, så hvorfor forsøger jeg overhovedet at lave et speciale) og hånden dybt begravet i en skål med pebernødder.

Fandens.

Åh hvor jeg kender det der med mindreværdskomplekser over sin faglige kunnen....jeg har også den der med, at jeg kun får gode karakterer på uni, fordi jeg er herregod til at lyde som om jeg ved en hel masse, og en eller anden dag (når jeg får et rigtigt arbejde??), så vælter korthuset og verden finder ud af, at jeg i virkeligheden ikke kan en skid...hvad sker der for den tankegang?!! Skøre kvinder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.