svamp... forneden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

CmarianN

A&F skriver:

Det er første gang du oplever det, skriver du. Jeg tænker lidt om du måske kan være gravid? Jeg havde som sagt svamp for så 2 uger siden og med en del udflåd, og fandt så ud af for 2 dage siden, at jeg er gravid.

Tak, jeg tror bare desværre ikke jeg er gravid. Tænk jeg fik helt kriller i maven fa jeg læste det.

Min mor sagde også strakts "jeg tror det er svamp og det havde jeg faktisk under alle mine graviditeter" - hun ved ikke vi er igang med PB...

Jeg har først test dag om 1 uge (tror jeg), men min cyklus har været helt fra den de sidste måneder, så jeg kan nok ikke regne med den melder sin ankomst som forventet.

TILLYKKE FOR FILAN med din graviditet! Jubii  Held og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

CmarianN

Carina87 skriver:

Tro mig - der kan komme meget mere ud Det VAR resterne far pillen og lægen  sagde det var helt nomalt. Det var bare sådan rigtig ulækkert og rigtig meget. Men det var det værd! Jeg havde først prøvet med cannesten, men jeg er ikke god til at huske at få mig smurt og det var rart md en kur på bare 3 dage

God bedring

Hehe okay  jeg er også en klovn til det der med smørrelse, så tror pilleform er den bedste løsning for mig. Jeg må ellers prøve mig frem.

Anmeld

31. oktober 2010

A&F

CmarianN skriver:

Tak, jeg tror bare desværre ikke jeg er gravid. Tænk jeg fik helt kriller i maven fa jeg læste det.

Min mor sagde også strakts "jeg tror det er svamp og det havde jeg faktisk under alle mine graviditeter" - hun ved ikke vi er igang med PB...

Jeg har først test dag om 1 uge (tror jeg), men min cyklus har været helt fra den de sidste måneder, så jeg kan nok ikke regne med den melder sin ankomst som forventet.

TILLYKKE FOR FILAN med din graviditet! Jubii  Held og lykke med det

Tjaa man ved aldrig,. God bedring, og jeg krydser fingre for dig ihvertfald, og hvis den ikke er der denne gang, så meget meget snart

Taaak

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

A&F skriver:

Tjaa man ved aldrig,. God bedring, og jeg krydser fingre for dig ihvertfald, og hvis den ikke er der denne gang, så meget meget snart

Taaak

Tak det er rigtig sødt af dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.