svamp... forneden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

Thereseh

Jeg har døjet en del med svamp, og den eneste måde jeg har kunnet komme den til livs, har været at undgå fødevarer som svampen elsker, og spise en masse af det som den hader. 

Candida svampen, ELSKER gær, frugt, sukker, vin, brød, hvid pasta, hvide ris og andet af "det lækre". Slut med kager og alt sødt. Nøjes med rugbrød, lavet på surdej. 

Spis ekstra meget hvidløg, kanel (jeg putter en tsk i min morgensmoothie) og olivenolie. 

Udover det, kan man købe noget der hedder "Spilanthes" i Matas. Det er egentlig mundskyllevand...men indeholder et eller andet, som virker mod svampen. Det duppes på en-to gange om dagen. Det svir mega meget, men det holder hutigt op. 

Håber du kan bruge nogle af mine "alternative" råd. 

Du kan evt. Google "Candida Kur", så kommer der en masse informationer frem. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

A&F

Ja sagten, det er værd at prøve. 

Anmeld

31. oktober 2010

blomst84

Jamen cannesten creme eller stikpiller plejer at hjælpe her!

Anmeld

31. oktober 2010

Milsen

CmarianN skriver:

Det der udflåd, kunne det evt ikke bare være der der også kommer når man har svamp?

jeg har haft EKSTREMT meget udflåd, hvidt/gennemsigtig men ikke med lugt...

Jo - meget udflåd kan godt være tegn på at man har svamp. Det er ikke altid det er sådan, men det var bl.a. derfor jeg tilbage i foråret gik til lægen, fordi jeg synes jeg havde ekstremt meget udflåd, præcis som du beskriver det + det så kløede samtidig.

Det var lige min steddatter der gerne ville prøve at sætte en smiley ind.

Anmeld

31. oktober 2010

CA

CmarianN skriver:

Det der udflåd, kunne det evt ikke bare være der der også kommer når man har svamp?

jeg har haft EKSTREMT meget udflåd, hvidt/gennemsigtig men ikke med lugt...

Tro mig - der kan komme meget mere ud Det VAR resterne far pillen og lægen  sagde det var helt nomalt. Det var bare sådan rigtig ulækkert og rigtig meget. Men det var det værd! Jeg havde først prøvet med cannesten, men jeg er ikke god til at huske at få mig smurt og det var rart md en kur på bare 3 dage

God bedring

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

Milsen skriver:

Jo - meget udflåd kan godt være tegn på at man har svamp. Det er ikke altid det er sådan, men det var bl.a. derfor jeg tilbage i foråret gik til lægen, fordi jeg synes jeg havde ekstremt meget udflåd, præcis som du beskriver det + det så kløede samtidig.

Det var lige min steddatter der gerne ville prøve at sætte en smiley ind.

Ja oki.... Der er vidst ikke andet for end jeg må kontakte doktormanden

Anmeld

31. oktober 2010

A&F

CmarianN skriver:

Tak

Hvis det er håndkøb kunne det da godt ske jeg bare skulle prøve, at købe det!

Det er første gang du oplever det, skriver du. Jeg tænker lidt om du måske kan være gravid? Jeg havde som sagt svamp for så 2 uger siden og med en del udflåd, og fandt så ud af for 2 dage siden, at jeg er gravid.

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

Mamman skriver:

Jeg tror også at det jeg fik hed Canesten, men det var på creme og virkede i løbet af få dage

Oki, det er måske værd, at gi et forsøg så

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

Thereseh skriver:

Jeg har døjet en del med svamp, og den eneste måde jeg har kunnet komme den til livs, har været at undgå fødevarer som svampen elsker, og spise en masse af det som den hader. 

Candida svampen, ELSKER gær, frugt, sukker, vin, brød, hvid pasta, hvide ris og andet af "det lækre". Slut med kager og alt sødt. Nøjes med rugbrød, lavet på surdej. 

Spis ekstra meget hvidløg, kanel (jeg putter en tsk i min morgensmoothie) og olivenolie. 

Udover det, kan man købe noget der hedder "Spilanthes" i Matas. Det er egentlig mundskyllevand...men indeholder et eller andet, som virker mod svampen. Det duppes på en-to gange om dagen. Det svir mega meget, men det holder hutigt op. 

Håber du kan bruge nogle af mine "alternative" råd. 

Du kan evt. Google "Candida Kur", så kommer der en masse informationer frem. 

Tusind tak for dit svar. Det lyder jo godt nok ikke så attraktivt, at skulle undværer alt det, men så ku jeg måske tabe mig på samme tid. Haha

Håber ikke det er noget jeg skal til, at døje med. Men vil have dine råd i baghovedet hvis jeg ikke kan komme det til livs medicinsk

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

blomst84 skriver:

Jamen cannesten creme eller stikpiller plejer at hjælpe her!

Okay, super, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.