Hej du..
Jeg kan sagtens følge din smerte, det er overhovedet ikke sjovt at miste - Og det er slet ikke noget man kommer over, sådan bare lige!
Selv mistede jeg en svoger i 2003. Mange tænker "svoger, så trist er det vel ikke?!" Jo, det var trist.. Han kørte galt og døde på stedet. Jeg var enormt tæt på ham. Vi delte alt, og når jeg havde brug for lidt tryghed, et grin, en skulder, eller en til at råbe mig lidt op, så havde jeg ham.. Han var fantastisk! Han var som en storebror.
Igår, den 31.10.10 var det 7 år siden han blev bisat.
Han var en stor mand (bred og høj), men lige så stor som han var, lige så varm og dejlig var han!
Jeg græder ikke over ham længere, men jeg husker at det var den væreste bisættelse i mit liv, og jeg sender ham tit en tanke. Især når jeg står i en situation hvor jeg ikke ved hvad jeg skal stille op - Så tænker jeg "Hvad ville X have gjort, eller sagt nu?!"
I 2006 mistede jeg en veninde - Hun valgte at hænge sig selv - SIGER DE KLOGE!
Jeg tror dog ikke på det, men alligevel bliver jeg jo nød til at tro på det, indtil andet er bevist. Læs evt. bogen "Mysteriet om Pernille" - Den handler om hende, og hendes frygtelige død - Og ikke mindst hendes forældres kamp for at blive hørt, og få sandheden frem.
Pernilles død tog hårdt på mig, og forfulgte mig nogle år frem.. Jeg drømte om det, så hende alle vegne, og selv den dag i dag, kan jeg ikke holde ud at se film/serier eller billeder hvor folk har hængt sig selv.. Puha!
Hvis du har lyst til at snakke, skal du være velkommen til at skrive til mig privat.. Sorgen er ikke let at bearbejde. Man skal ikke glemme den, men leve med den - Og det er det sværeste at nå frem til.

Anmeld