Har du overvejet at vende tingene en smule på hovedet, altså integrere ham i dit liv, forstået sådan at du acceptere at han er en stor del af dit liv stadigvæk, snak med ham, besøg hans gravsted, fejr ham som den person han var.
Jeg har selv mistet alt for mange venner, og selvom det slet ikke er det samme, så kan jeg da stadigvæk græde indimellem, men jeg syntes det var langt værre de første 5 år end de næste 5 år - for mig, mange gange så tror jeg at jeg savnede den tryghed og livsglæde jeg følte når jeg var sammen med min bedste ven, jeg har endnu ikke mødt en som jeg får den samme følelse med, men jeg snakker med ham indimellem og beder om hjælp og styrke til at komme igennem de svære stunder, og det lyder måske tosset, men på den måde er han stadig i mit liv.
Jeg håber du finder en måde at balancere det så du stadig føler du har den forbindelse til ham, men samtidig kan nyde livet. Bare det at du har haft ham i dit liv, gør at du har forudsætningen for at finde den lykke igen, og det er jeg sikker på han også gerne ville for dig..
Du er velkommen til at skrive en pb, hvis du vil... men vil ønske dig alt mulig held og lykke..
Anmeld