Mit værste marreridt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

twinboys

Hej søde jeg ved jo hvem du er og jeg kan jo kun give de andre piger ret...

Jeg ved hvad du går igennem og det bliver en svær tid for dig og børnene...

Har givet dig en masse "idéer" til hvad jeg synes du skal gøre...

Og husk brug mig når du har brug for det...

Sender lige et kæmpe knus mere

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tusind tak allesammen hvor er i søde.

Fik et møganfald på ham i formiddags og skreg ham direkte ind i hovedet at jeg hader ham. Han har ødelagt alt det vi havde planlagt...

Ja hun er et fælles barn... og lige pt skal han IKKE se hende andet end under opsyn.

Anmeld

31. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Tusind tak allesammen hvor er i søde.

Fik et møganfald på ham i formiddags og skreg ham direkte ind i hovedet at jeg hader ham. Han har ødelagt alt det vi havde planlagt...

Ja hun er et fælles barn... og lige pt skal han IKKE se hende andet end under opsyn.

Jeg føler med dig, og kan ikke sige så meget andet end, at jeg sender dig en masse positive tanker.

Anmeld

31. oktober 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg føler med dig, og kan ikke sige så meget andet end, at jeg sender dig en masse positive tanker.

Har lige fundet ud af på facebook at han allerede har en anden... Hvad fanden sker der lige...

Anmeld

31. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Har lige fundet ud af på facebook at han allerede har en anden... Hvad fanden sker der lige...

Mit bedste råd til dig er at få ro. Når alt andet virker kaotisk, så drop facebook og alle de netværk, der sårer og koncentrér dig om dig selv og din datter. Det har virket for mig, og jeg er endeligt ved at komme videre efter nogle lange og seje måneder.

Anmeld

31. oktober 2010

Maise

Anonym skriver:

OMG. åhh hvor gør det ondt at høre. håber du har nogle gode veninder og familie omkring dig der kan støtte dig. Ingen har fortjent sådan en gang lort. kram til dig og dine børn

Anmeld

31. oktober 2010

wamse

Anonym skriver:

Åhh stakkels dig Sender dig en masse tanker, og et stort kram

Anmeld

31. oktober 2010

B&J

Åhh søde jeg ville ønske jeg kunne smide alt jeg havde i mine hænder og løbe ned til dig.... er så ked af du står midt i alt det her rod....

Sender dig så mange kærlige krammer og tanker  og en masse gode smser

Anmeld

4. november 2010

Pena

Anonym skriver:

Skynd dig at slette ham fra facebook. Man kan godt få lyst til at kunne holde lidt øje med ham, men tro mig det gør kun ondt at de.

Min ex flyttede direkte hen til vores nabo, som han pludselig var blevet forelsket i (Det viste sig så de havde været sammen bag min ryg i 1½ år)

Et par dage efter var han på facebook pludselig blevet fan af morgensex, hun havde ændret status til at være i et forhold, og ja de er 34 og 39 år. Faktisk var hendes status "det er indviklet" mens han var sammen med mig.

Nå men jeg slettede dem begge straks, for det gav kun smerte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.