Mit værste marreridt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.721 visninger
18 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hejsa.

Så skete det jeg frygtede allermest. I fredags da jeg kom hjem fra job overgav kæresten mig min datter og smuttede og så ham ik igen før igår.
Og pludselig får jeg en sms om at han vil ha sin frihed og ik være sammen med nogen kvinder og ik ha travlt med at lege familie og far.

Fredag inden jeg tog på job sagde han at han elskede mig, og gav mig et kys. Og vi aftalte at vi sku på jensens og spise om aftenen. Og pludselig var han væk, og lørdag elskede han mig lige pludseligt ikke mere.

Er virkelig bare så ked af det, hele min verden er styrtet i grus.

Havde lige brug for at få luft.

Hilsen Ano.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Sees

Anonym skriver:

Hejsa.

Så skete det jeg frygtede allermest. I fredags da jeg kom hjem fra job overgav kæresten mig min datter og smuttede og så ham ik igen før igår.
Og pludselig får jeg en sms om at han vil ha sin frihed og ik være sammen med nogen kvinder og ik ha travlt med at lege familie og far.

Fredag inden jeg tog på job sagde han at han elskede mig, og gav mig et kys. Og vi aftalte at vi sku på jensens og spise om aftenen. Og pludselig var han væk, og lørdag elskede han mig lige pludseligt ikke mere.

Hilsen Ano.

Årh, din stakkel!!

Håber snart du kommer "ud på den anden side" .. Det er meget lettere sagt end gjort, men han lyder da ikke som om han er værd at spilde tid på.

Skriv til mig privat, hvis du har lyst!

STORT KNUS TIL DIG!!

Anmeld

31. oktober 2010

mortilflere

31. oktober 2010

Karina84

Åh nej da, det er virkelig ens værste marreridt, kæmpe  til dig

Anmeld

31. oktober 2010

Karo

Sikke noget møg

Du får lige et stort herfra.

Anmeld

31. oktober 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hejsa.

Hilsen Ano.

Eiii..din lille stakkel.
Et stooort trøsteknus fra mig til dig.
Skriv også endelig til mig, hvis du har brug for at læsse af.
Det er så sørgeligt, at han ikke kan sætte sig ned og snakke tingene igennem med dig, men det viser jo bare at han netop ikke er voksen nok til at tage ansvaret, og så selvom det er hårdt at sige, så er det alligevel nok det bedste, der er sket.
Du får 1000 kærlige hilsener

Sussie

Anmeld

31. oktober 2010

A.

a hvad!!?? du har vist ikke mistet ret meget for voksen er han ikke da!! men ved at det er træls knus  til dig

Anmeld

31. oktober 2010

N&J

Er det jeres fælles barn... come on for en klaphat.. 

Godt forstå du er ked af det, men han er sku ikke værdig til at være i JERES familie hvis han laver det stunt.. 

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

Anonym skriver:

Hejsa.

Hilsen Ano.

Åh nej

det er noget vi alle frygter...

Ved ikke hvad jeg lige skal sige til det, men du skal bare have en kæææmpe  og et pøj pøj

Anmeld

31. oktober 2010

netdaddy

Føler med dig....kender kun følelses alt for godt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.