Din seneste Facebook-opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

JulieE

Min seneste er:

Har fundet meningen med at få børn.... Nakkemassage :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Becks

wamse skriver:

Det er bare top

Nu er jeg bare nået dertil, hvor der altså skal ske noget på det område

Åh ja hvor jeg kender det.. Fik en forsmag på det i fredags, og nøj man savner og lægge i arm 

Anmeld

31. oktober 2010

Magsen

min er fra d. 25 :

'' Har termin idag, men stadig ikke nogen baby <3 ''

.. og her 6 dage senere med staaaadig ingen bebz!!

Anmeld

31. oktober 2010

june1987

tog turen, jeg sidder over for en alkoholiker der råber og skriger, og skåler med min computer...der stank af lort. da jeg står og skal af toget står vi i mellem gangen og der ryger en plade ned på tre af os, og june kunne jo ikke råbe av for helved men istedet skreg jeg af grin og kan ikke stoppe igen, blir så ikke be ... dre af da der er en ung herre der siger "det er godt vi snart skal have nye toge" skreg af grin

Anmeld

31. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

her er min, skrevet for 20 min siden:

Undrede sig over at Laura ikke ville sove her til aften. Sad ved siden af hende og sang mens hun kartede rundt  i sengen og tydeligt ikke kunne finde ro... Hun kiggede op på mig og kastede op Vores stakkels lille trold...

Anmeld

31. oktober 2010

pusling30

min seneste opdatering

Så har man døjet med influenza, og fik endelig taget sig sammen til at gå til læge i fredags, bare for at få afvide at man også har lungebetændelse. Kan det blive bedre. Starte på job mandag, en syg dreng, og 2 friske knægte der bare er fulde af energi, og så en gang lungebetændelse.. Sikke da et held, eller....

Anmeld

31. oktober 2010

Trine89

Min seneste, for 4 timer siden  

" Det var såå dejligt lige at se Caroline og fam. igen.."

Anmeld

31. oktober 2010

Manakauapo

Tine Veje Klinge-Christensen syntes det er rimelig morsomt at min computer siger Socialdemokraternes hjemmeside indeholder farligt indhold...

Trine! Hvad sker der lige?!  hihi

Anmeld

31. oktober 2010

Leneur

Min seneste, fra i dag:

Så nåede Silje at gå, lige inden hun skal starte i dagpleje i morgen.... Super dejligt.... ;-)

Ja jeg blev så stolt af og rørt over min store pige der bare rejste sig op og stolt og storsmilende gik hen til mig og gav mig et kram.

Anmeld

31. oktober 2010

Ellim

"Opgave, skriv dig selv"

Er igang med en tværfagligopgave på sygeplejestudiet.. GAB!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.