Din seneste Facebook-opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

>>Carina<<

Min er:
"kære Lars Løkke. Da du blev statsminister lovede du at dine børn aldrig sku opleve ungdomsarbejdsløshed. Nu du ik ka lave politiske løsninger, vil du så adoptere mig?"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

>>Carina<<

Solajma skriver:

Mmm.. Sidder og drømmer om Ben&Jerry's.. bare man kunne få bragt ud!!!

Det syns jeg også man burde

Anmeld

31. oktober 2010

Maddox

Carina1984 skriver:

Det syns jeg også man burde

Jaa... især når man bor helt herude på bøhhlandet som jeg, hvor der ikke lige ligger en 7eleven rundt om hjørnet, og med 12 km til nærmeste Shell tank, med et meget sparsomt udvalg i B&J's

Men på den anden side, ville det nok blive en anelse farligt at kunne få bragt ud, da jeg nok hurtigt ville blive en af de kunder som de kunne adressen på, så snart jeg ringede og sagde mit navn..

Anmeld

31. oktober 2010

mortilbasse

Kageteenageren skriver:

Hvad er din seneste Facebook-opdatering?

Min er:

Det er absolut ikke sjovt at se Brystgalla 2010, når man har meget nemt til tårer!

Min: Husk at stille uret 1 time tilbage lørdag nat. ENDELIG er sommeren forbi.
Nu slipper vi for at barbere dusken, vi kan slappe af i mavemusklerne, vi slipper for at knibe ballerne sammen og rulle brysterne op. For dælen det bliver godt. :-) HA EN GOD VINTER

Anmeld

31. oktober 2010

Manakauapo

mortilbasse skriver:

Min: Husk at stille uret 1 time tilbage lørdag nat. ENDELIG er sommeren forbi.
Nu slipper vi for at barbere dusken, vi kan slappe af i mavemusklerne, vi slipper for at knibe ballerne sammen og rulle brysterne op. For dælen det bliver godt. :-) HA EN GOD VINTER

LOL

Anmeld

31. oktober 2010

michella88

Kageteenageren skriver:

Hvad er din seneste Facebook-opdatering?

Min er:

Det er absolut ikke sjovt at se Brystgalla 2010, når man har meget nemt til tårer!

Så var det jo så at min lille baby snart er blevet stor Hun skal starte i dagpleje allerede imorgen.. GUD for er det forfærdeligt at min lille skat er blevet så stor så ALT for hurtigt.. Snøft..

Ikke den bedste opdatering SNØFT!!!

Anmeld

31. oktober 2010

wamse

Min er:
hmmm kunne måske godt fristes til at mene, at det var ved at være på tide, at man fandt en at kramme lidt med en gang imellem ;-)

Anmeld

31. oktober 2010

Becks

wamse skriver:

Min er:
hmmm kunne måske godt fristes til at mene, at det var ved at være på tide, at man fandt en at kramme lidt med en gang imellem ;-)

Altså den stjæler jeg lige søde Maj-Britt..

Du skriver præcis det, som jeg har ville skrive længe, men ikke har kunne få over på skrift  haha

Anmeld

31. oktober 2010

wamse

Tutter skriver:

Altså den stjæler jeg lige søde Maj-Britt..

Du skriver præcis det, som jeg har ville skrive længe, men ikke har kunne få over på skrift  haha

Det er bare top

Nu er jeg bare nået dertil, hvor der altså skal ske noget på det område

Anmeld

31. oktober 2010

Thalia

"bør under ingen omstændigheder spise flere Dark Delights med Irish Cream smag... og det er problematisk når der stadig er 8 tilbage"

Det var i fredags jeg skrev den - nu er der kun 2 tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.