Horsens eller Kolding?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

Ullaen

kitty skriver:

Tak for info! Det lyder da ikke så tosset egentligt.. Så kan farmand måske også få mere syn for sagen, hvis der er film og den slags... Han forstår nok bedre visuelt!

Det var så lidt!

Syntes også det lyder godt. Der er selvfølgelig nogle der ikke er til "grupper" men når det er så små grupper syntes jeg det lyder fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Stepmom87

Jeg fødte i Kolding og var meget tilfreds. Dog synes jeg at min fødsel trak ud LIDT for længe..

Anmeld

31. oktober 2010

Ryberg

Ja man får en masse jordemoder konsultationer i Horsens, og det var da også dejligt og der er de meget professionelle...

men når man kommer på FG og har det skidt (taler for mig selv) med SSF symptomer, som egentlig skulle være taget meget mere alvorligt end jeg blev, så kan jeg ikke bruge dem til noget... jeg blev stemplet som "hun-er-overvægtig-i-forvejen-så-det-er-bare-fordi-hun-er-tyk-hun-har-det-sådan"........ Det endte ud med igangsættelse meget hurtigt som endte ud i aks hvor den bette fik en apgar score på 0,5 og det eneste der virkede på ham da han kom ud var hjertet, han var blå og intet fungerede....

Jeg skulle være taget alvorligt meget tidligere... selve sygehus delen er jeg så skuffet over og har endda også skrevet en stor klage til dem..... men jordemoder konsultationen  er  Fik en efterfødsel samtale derovre, der er de bare søde!

Anmeld

31. oktober 2010

DK

Ullaen skriver:

Jeg ved at man i Horsens får tilbudt gruppe kons hos jordemoderen, det betyder at man er 5-7 i en gruppe der mødes ca 6 gange af 2-3 timers varrighed, hvor der samtidig er ca 5 min alene med jordemoderen.

Ved gruppekons er der temaer, som fødsel incl video, ammetema, rundvisning på fødegangen mm.

Hvis man vælger ene-kons er det færre gange, men det er jo op til den enkelte at vælge.

Jeg er ikke blevet tilbudt gruppekonsultation! Og jeg hørte fra en jeg går til gravidsvømning med at hun heller ikke havde fået det tilbudt, og da hun havde spurgt var det fordi de ikke havde flere pladser tilbage. Så man er altså ikke sikker på at få gruppekonsultationen tilbudt!

Anmeld

31. oktober 2010

Bare mig..

kitty skriver:

Kan du huske, hvor mange gange du var til JM?

Jeg kan ikke huske det præcise tal.. Men det har nok været en ti gange eller sådan noget.. Tror det var de sidste ti uger hvor jeg var det hver anden gang, og der var altså intet "galt" med mig og min graviditet... Inden der, var jeg måske også 3-4 gange.. Så jeg har måske egentlig været det 10-15 gange..

Rimelig meget, men super dejligt, at det var så ofte, trods der ikke var noget i vejen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.