Hvor tit går du i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

Carina1977

Sjovt at nogen af jer ikke kan vågne ordentligt op, hvis i ikke har fået et bad. Jeg har det lige omvendt...jeg bliver meget træt når jeg har taget mig et bad. Om morgenen skal jeg virkelig tage mig sammen til at gå i bad, og der kan gå flere timer inden jeg får taget migb sammen. Det tager bare så mange af mine kræfter at gå i bad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

2babygirls

Går i bad hver morgen og så får håret en tur hver anden dag.

Kan heller ikke holde tanken ud, at skulle være sammen med andre uden at være ren og nybadet

Anmeld

31. oktober 2010

Kloster

Hej.

Jeg har stemt 1 gang om dagen, men nogle gange kan jeg godt springe en dag over. Det kommer meget an på, hvad jeg har lavet i løbet af dagen. Arbejder på pl.hjem og kan stå i alt.  Oftest går jeg i bad inden jeg går i seng, men igen kan det være jeg føler mig nødt til at gå i bad lige efter arb.

Går aldrig i bad om morgenen. Har simpelthen min søvn for kær. Står i forvejen op kl 5.40 og magter ikke at komme før op for at gå i bad. Når jeg alligevel skal i bad efter mit arb.

Anmeld

31. oktober 2010

SpunkenJo

Mere interessant er måske hvor ofte man vasker hår....
Her bad hver dag, men forsøger kun at vaske håret et par gange om ugen!

Anmeld

31. oktober 2010

Carina1977

SpunkenJo skriver:

Mere interessant er måske hvor ofte man vasker hår....
Her bad hver dag, men forsøger kun at vaske håret et par gange om ugen!

Jeg vasker også kun hår et par gange i ugen, ellers bliver håret så tørt.

Anmeld

31. oktober 2010

SpunkenJo

Carina1977 skriver:

Jeg vasker også kun hår et par gange i ugen, ellers bliver håret så tørt.

Anmeld

31. oktober 2010

Meliora

Loppe skriver:

Jeg går i bad HVER morgen, jeg kan egentlig ikke svare dig på hvorfor, jeg synes bare det virker som det mest naturlige. Jeg vasker dog "kun" hår hver anden dag.

hehe, me too:-)

Anmeld

31. oktober 2010

Meliora

Kloster skriver:

Hej.

Jeg har stemt 1 gang om dagen, men nogle gange kan jeg godt springe en dag over. Det kommer meget an på, hvad jeg har lavet i løbet af dagen. Arbejder på pl.hjem og kan stå i alt.  Oftest går jeg i bad inden jeg går i seng, men igen kan det være jeg føler mig nødt til at gå i bad lige efter arb.

Går aldrig i bad om morgenen. Har simpelthen min søvn for kær. Står i forvejen op kl 5.40 og magter ikke at komme før op for at gå i bad. Når jeg alligevel skal i bad efter mit arb.

er du godt klar over at kroppen afgiver 250 ml væske hver nat i form af kropsvæske/sved osv.?

Dét er blandt andet en af grundene til jeg bader om morgenen, så man ikke render rundt "beskidt" (sådan føler jeg mig uden bad) hele dagen...

Anmeld

31. oktober 2010

mortilflere

Hver dag lige inden senge tid

Anmeld

31. oktober 2010

L-Mortil3

Hver dag, desværre, fristes jeg til at sige, jeg står så røv tidligt op at jeg bare SKAL have et bad for at vågne og få gang i den meget ømme ryg

Stod det til mit hår og min hud, skulle jeg BESTEMT ikke i bad mere end hver 3. dag, jeg kan slet slet SLET ikke tåle det...

Kan se frem til barsel, så kan jeg begynde på det igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.