Hvor tit går du i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit går du i bad?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.781 visninger
20 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. oktober 2010

FrkT

Jeg havde for nylig en snak med en kollega, hvor vi snakkede om at det bestemt ikke er sundt for huden at gå i bad for ofte. Så jeg blev jo lidt nysgerrig.

Hvor tit går du i bad? Og hvorfor? Ja, og hvornår?

Selv går jeg i bad 1 gang om dagen de fleste dage, ville gerne kunne nøjes med hveranden dag, men føler mig SÅ klam hvis ikke jeg er i bad hver dag, og så føler jeg mig også mega træt resten af dagen. Så jeg går i bad hver morgen. Og hvis jeg er i fitnesscenter går jeg i bad en ekstra gang den dag, enten om eftermiddagen eller aftenen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

B&J

FrkT skriver:

Jeg havde for nylig en snak med en kollega, hvor vi snakkede om at det bestemt ikke er sundt for huden at gå i bad for ofte. Så jeg blev jo lidt nysgerrig.

Selv går jeg i bad 1 gang om dagen de fleste dage, ville gerne kunne nøjes med hveranden dag, men føler mig SÅ klam hvis ikke jeg er i bad hver dag, og så føler jeg mig også mega træt resten af dagen. Så jeg går i bad hver morgen. Og hvis jeg er i fitnesscenter går jeg i bad en ekstra gang den dag, enten om eftermiddagen eller aftenen.

Jeg går i bad engang om dagen

fordi jeg syntes det er mest behalig for mig da jeg ikke er en tynd pige og elsker af gå ren i seng og helst om aften når det er vinter og om sommer om morgen

Anmeld

30. oktober 2010

Faith

Hver dag, fra morgenen af. Kan ikke vågne hvis ikke jeg får et bad

Anmeld

30. oktober 2010

Ina33

Jeg går i bad HVER morgen, jeg kan egentlig ikke svare dig på hvorfor, jeg synes bare det virker som det mest naturlige. Jeg vasker dog "kun" hår hver anden dag.

Anmeld

30. oktober 2010

Mira0911

Jeg går i bad 1 gang om dagen, føler mig ikke ren hvis ikke jeg får det daglige bad... Vasker hår hver 2. - 3. dag... 

Anmeld

30. oktober 2010

Diana...

Jeg har altid gået i bad 2 gange om dagen morgen og aften. Men da jeg så fik Lucas så var der lidt vigtigere ting end at gå i bad 2 gange om dagen så der gjorde jeg det bare hver morgen. Nu hvor jeg er gravid og bare går her hjemme går jeg i bad hver anden dag da jeg simpelthen ikke har kræfter til mere. MEN jeg går aldrig ud for en dør uden at ha været i bad så hvis vi skal noget flere dage i træk så går jeg også i bad hverdag. Men så snart jeg har født så hedder det hver morgen igen da jeg har det bedst sådan og kan ikke komme i gang med dagen uden et bad. 

Anmeld

30. oktober 2010

Mathilde

FrkT skriver:

Præcis det samme her. Jeg SKAL bare i bad om morgenen, ellers kan jeg ikke vågne og jeg føler mig beskidt og irriteret og håret sidder dumt

Anmeld

30. oktober 2010

mor-til-vanessa

som udgangspunkt hver dag. som sommeren går jeg altid i bad om aftenen og nogen gange også om morgen, for der sveder man lidt mere. 

hvis jeg ikke skal noget, så kan jeg også godt springe en dag over.

vasker hår 2 gange i ugen

Anmeld

30. oktober 2010

oo

jeg kan sagtens vente en 3 dage mellem mine bade, men nu hvor jeg er blevet syet efter fødslen går jeg i bad morgen og aften for at få det hele skyllet ordentligt down there

Anmeld

30. oktober 2010

Carina1977

Jeg har stemt hver 2. dag, for jeg tager brusebad hver 2. dag, og vasker mig så løst ved håndvasken de andre dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.