Fortælle jeg er gravid. er 17 år..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.127 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg er ved et uheld blevet gravid, i starten var jeg ked af det. Men har vendet mig til tanken, og er okay med det. Jeg er imod aborter, så jeg vil beholde det.. 

Der er så bare et problem, jeg er 17 år. OG mine forældre forklarede mig for 3 mdr. siden (fordi min mors veninde var gravid) at jeg ikke skulle komme hjem og fortælle at jeg var blevet gravid. For jeg skulle beskytte mig.. 

Nogen der vil give mig nogle metoder til at fortælle dem det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

louise8723

Puha.. der er kun en måde.. sætte sig ned og fortælle hvordan og hvorledes..

Om du beholder barnet eller ej er dit og kun dit valg

Anmeld

30. oktober 2010

Anonym trådstarter

louise4060 skriver:

Puha.. der er kun en måde.. sætte sig ned og fortælle hvordan og hvorledes..

Om du beholder barnet eller ej er dit og kun dit valg

Ja du har ret.

Men det er virkelig svært at snakke med dem om det. Er bange for hvad de siger 

er 8+1

Anmeld

30. oktober 2010

Alberts/

det bare at sige det søde ven, er sikker på de støtter dig, selvom de sagde det til dig for 3 mdr siden,

men du velkommen til at skrive, har selv stået som 16 årig og skulle fortælle mine forældre det.

krammer til diig

Anmeld

30. oktober 2010

LilleMor10

Anonym skriver:

Hej.

Jeg er ved et uheld blevet gravid, i starten var jeg ked af det. Men har vendet mig til tanken, og er okay med det. Jeg er imod aborter, så jeg vil beholde det.. 

Der er så bare et problem, jeg er 17 år. OG mine forældre forklarede mig for 3 mdr. siden (fordi min mors veninde var gravid) at jeg ikke skulle komme hjem og fortælle at jeg var blevet gravid. For jeg skulle beskytte mig.. 

Jeg var selv 17 da jeg fik Viktor, jeg da jeg opdagede jeg var gravid var jeg faktisk kun lige fyldt 17. 

Min mor har også altid sagt at det ville da være en katastrofe hvis jeg kom en dag og sagde jeg var gravid, en dag fortalte jeg hende at jeg havde haft det underligt og at jeg ville tage en test dagen efter..

jeg ringede så og sagde det, hun blev urolig for om mig og min kæreste ville kunne klare det, men at hun ville være der til hver en tid.

tror det bedste du kan gøre er at måske starte med at hive din mor i ene rum, og fortælle hvordan landet ligger, og selvfølgelig din far hvis du også er meget tæt med ham. 

jeg er sikker på de ville stå bag dig 100 %. du er jo deres lille guldklump, og de elsker dig, så derfor tror jeg ikke du har noget at være urolig for, og så må i bare tage den 1 dag ad gangen 

Held og lykke 

Anmeld

30. oktober 2010

LilleMor10

Anonym skriver:

Hej.

Jeg var selv 17 da jeg fik Viktor, jeg da jeg opdagede jeg var gravid var jeg faktisk kun lige fyldt 17. 

Min mor har også altid sagt at det ville da være en katastrofe hvis jeg kom en dag og sagde jeg var gravid, en dag fortalte jeg hende at jeg havde haft det underligt og at jeg ville tage en test dagen efter..

jeg ringede så og sagde det, hun blev urolig for om mig og min kæreste ville kunne klare det, men at hun ville være der til hver en tid.

tror det bedste du kan gøre er at måske starte med at hive din mor i ene rum, og fortælle hvordan landet ligger, og selvfølgelig din far hvis du også er meget tæt med ham. 

jeg er sikker på de ville stå bag dig 100 %. du er jo deres lille guldklump, og de elsker dig, så derfor tror jeg ikke du har noget at være urolig for, og så må i bare tage den 1 dag ad gangen 

Held og lykke 

Anmeld

30. oktober 2010

louise8723

Anonym skriver:

Ja du har ret.

Men det er virkelig svært at snakke med dem om det. Er bange for hvad de siger 

er 8+1

Det kan godt være nervepirrende ja.. men du kommer jo ikke udenom det lige meget hvad

Desuden lige meget hvordan det går så vil du blive så glad når det er "overstået" og alle kort er lagt på bordet

Anmeld

30. oktober 2010

Anonym trådstarter

Alberts/ skriver:

det bare at sige det søde ven, er sikker på de støtter dig, selvom de sagde det til dig for 3 mdr siden,

men du velkommen til at skrive, har selv stået som 16 årig og skulle fortælle mine forældre det.

krammer til diig

På den ene side tror jeg også at de vil støtte mig, men så alligevel ikke..

Tak (: Var det ikke hårdt ?

Anmeld

30. oktober 2010

Anonym trådstarter

LilleMor10 skriver:

Held og lykke 

Tak 

Kan jeg godt lade som om jeg ikke ved det. og så sige til min mor at det er lidt underligt, for jeg har ikke fået min mens? Tror måske det ville være nemmest.. ? 

Anmeld

30. oktober 2010

Anonym trådstarter

louise4060 skriver:

Det kan godt være nervepirrende ja.. men du kommer jo ikke udenom det lige meget hvad

Desuden lige meget hvordan det går så vil du blive så glad når det er "overstået" og alle kort er lagt på bordet

Det rigtig, jeg kommer ikke udenom det, på nogen måde.

ja, det bliver nemmere når jeg har fortalt det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.