Anonym skriver:
Hej.
Jeg er ved et uheld blevet gravid, i starten var jeg ked af det. Men har vendet mig til tanken, og er okay med det. Jeg er imod aborter, så jeg vil beholde det..
Der er så bare et problem, jeg er 17 år. OG mine forældre forklarede mig for 3 mdr. siden (fordi min mors veninde var gravid) at jeg ikke skulle komme hjem og fortælle at jeg var blevet gravid. For jeg skulle beskytte mig..
Nogen der vil give mig nogle metoder til at fortælle dem det?
Jeg var selv 17 da jeg fik Viktor, jeg da jeg opdagede jeg var gravid var jeg faktisk kun lige fyldt 17. 
Min mor har også altid sagt at det ville da være en katastrofe hvis jeg kom en dag og sagde jeg var gravid, en dag fortalte jeg hende at jeg havde haft det underligt og at jeg ville tage en test dagen efter..
jeg ringede så og sagde det, hun blev urolig for om mig og min kæreste ville kunne klare det, men at hun ville være der til hver en tid.
tror det bedste du kan gøre er at måske starte med at hive din mor i ene rum, og fortælle hvordan landet ligger, og selvfølgelig din far hvis du også er meget tæt med ham.
jeg er sikker på de ville stå bag dig 100 %. du er jo deres lille guldklump, og de elsker dig, så derfor tror jeg ikke du har noget at være urolig for, og så må i bare tage den 1 dag ad gangen 
Held og lykke 
Anmeld