Pakkekalender.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

henh01

nu ved jeg ikke hvor gammelt dit barn er, men sidste år var min datter 5 år og der fik hun en tandbørste med hallo kitty, en plastisk tallerkenen med hanna montana, hårting, puslespil (den var så lidt dyr), malerbøg, lydbøger 3 for 100 kr  osv..

I år laver jeg det igen, og indtil videre har jeg købt to forskellige bamser fra samme serie (kan dælme ikke huske hvad de hedder), de var på tilbud til 25 kr stk. Nu hvor hun er startet i skole så får hun også lidt blyanter osv. Orker nemlig ikke at det skal koste flere tusind kroner.

Hvad har du selv købt indtil videre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Diana...

henh01 skriver:

nu ved jeg ikke hvor gammelt dit barn er, men sidste år var min datter 5 år og der fik hun en tandbørste med hallo kitty, en plastisk tallerkenen med hanna montana, hårting, puslespil (den var så lidt dyr), malerbøg, lydbøger 3 for 100 kr  osv..

I år laver jeg det igen, og indtil videre har jeg købt to forskellige bamser fra samme serie (kan dælme ikke huske hvad de hedder), de var på tilbud til 25 kr stk. Nu hvor hun er startet i skole så får hun også lidt blyanter osv. Orker nemlig ikke at det skal koste flere tusind kroner.

Hvad har du selv købt indtil videre?

Super ide med lidt skoleting også det jo kæmpe stort for dem at starte i skole. 

Jamen hvad har jeg købt jeg har købt nogen nye tusser til ham bare de billige da han ødelægger dem hurtig han er næsten 21 måneder nu. Så har jeg købt lidt farver, et puslespil, lille bamse, et tog, 2 børne dvder med dyr, et dyr til hans bondegård og 2 af de helt små pakker dublo. 

Så tror jeg også lige jeg hapser den ide med rosiner. 

Anmeld

30. oktober 2010

henh01

Hvad med nogle af de der små bøger til billige penge?

Anmeld

30. oktober 2010

Diana...

henh01 skriver:

Hvad med nogle af de der små bøger til billige penge?

Nå ja de der pixi eller hvad de nu hedder. 

Anmeld

30. oktober 2010

Mamalou

Diana... skriver:

Hej Piger

Laver i pakkekalender og hvor meget må hver gave CA koste.

Jeg laver pakkekalender. synes det er så hyggeligt og har altis selv ønsket det da jeg var barn så det skal mine børn have

Jeg mangler 14 gaver endnu og hold op det svært at finde noget nogen lunde ordentligt til "ingen" penge

Knus Diana der er i gang med at lave julesok

Jeg har lavet en pakkekalender til min bonusdatter på tre år. Den har faktisk været færdig et stykke tid.

Jeg har købt nogle gaver til max 50 kr., men der også billige gaver i mellem, så jeg har vel brugt omkring 350 kr. i alt. 

Jeg har købt en del "medlemstilbud" og ting på tilbud i fætter BR - og flere gaver har jeg købt i tiger, rigtig fine ting!

Jeg glæder mig helt tosset til hun skal have gaverne - der er ikke noget bedre

Anmeld

30. oktober 2010

<3

man kan være heldig og finde en masse ting på lagersalg eller aldi har tit et rør med dyr til en 50kr. Så er der pludselig mange gaver klaret der.

Når jeg ikke har tid mere til at gå til lagersalg så tror jeg at jeg vil købe mig fra det og købe en færdig endten i fix-ide eller legekæden. Advendtsgaver skal de alligevel have en vis alder for at kunne overskue.

I år blev det vist en 300kr for alle 24pakker. Eller er søsterne Grene og Tiger også et fint bud. JEg tror det vigtigeste er at man fordeler gaverne ud over året Det gør jeg

En anden mulighed er at købe en brugt pakke på nettet med BRIO tog, LEGO eller Playmobil. Så har man også klaret de 24 gaver der

For mig er det vigtigste at man ikke falder i slik-fælden eller ubrugelige ting. 24 lortegaver er stadig noget lort uanset hvordan man vender og drejer den.

Anmeld

30. oktober 2010

tinasmor

Jeg vil gerne prøve at holde gaveræsset væk så lang tid så muligt. og da hun kun er næsten 3 når julen starter ved hun slet ikke hvad det er. Derfor er der ingen gaver i år. Havde en søster hvis barn hver dag vågnede kl 5 i en hel måned fordi han var så spændt på sin gave.

Måske hun skal have en næste år (eller en hver søndag) det må jeg lige se an til næste år.

Anmeld

30. oktober 2010

tinasmor

Maja_4000 skriver:

Jeg laver pakkekalender - Godt nok til min kæreste .. Men alligevel :p
Har også lavet til mine forældre mange gange :b
Men dem giver jeg de ting som man alligevel køber i december .. Kaldenderlys , overtrækschokolade og sådan .. Men kan godt se , at børn nok ikke vil have de samme ting (;
Men alt efter hvad alder de har , synes jeg da godt man kan give dem en gang ler f.eks. , hvis de skal være med til at lave juledekorationer , lidt julepynt den dag man pynter træ osv. .. Det kræver bare at december er lidt planlagt så :p

God ide med de ting man skal lave på selve dagen (ler osv)

En anden ting kunne også være (hvis man laver adventgaver) er istedet for en "gave-gave" men "underholdning". F.eks en brev som mor læser op hvor man skal hjem og julehygge med mormor

Eller i svømmehallen med fætter osv.

Bagekage sammen med mor og bedstevenindens mor

osv. Det er i hvertfald noget jeg har tænkt mig at gøre, men det bliver så først når hun bliver lidt ældre. (hun er kun to et halvt nu)

Anmeld

30. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977
DenHeldige skriver:

HVor på nettet køber  man en god en??

der er www.pakkekalender.dk

Anmeld

30. oktober 2010

*Sofie*

Min mor laver pakkekalender til Malou og hendes fætter og kusine. Hun er simpelthen så sej til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.