Pakkekalender.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.463 visninger
21 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

Diana...

Hej Piger

Laver i pakkekalender og hvor meget må hver gave CA koste.

Jeg laver pakkekalender. synes det er så hyggeligt og har altis selv ønsket det da jeg var barn så det skal mine børn have :)

Jeg mangler 14 gaver endnu og hold op det svært at finde noget nogen lunde ordentligt til "ingen" penge

Knus Diana der er i gang med at lave julesok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Pige2009

Diana... skriver:

Hej Piger

Jeg laver pakkekalender. synes det er så hyggeligt og har altis selv ønsket det da jeg var barn så det skal mine børn have

Jeg mangler 14 gaver endnu og hold op det svært at finde noget nogen lunde ordentligt til "ingen" penge

Søstrene Grene! Da jeg lavede pakkekaldender til niecen og nevøen, kom hver kalender kun til at koste ca. 250 kr. hver, og så fik de endda hver en bog til 40 kr. den 24

Jeg købte bl.a. sæbebobler til 3,46 og hoppebold til ca. 4 kr. osv.

Anmeld

30. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

Her er det farmor der laver pakkekalender. Eller - jeg skal lige tjekke om hun gør det i år igen, ellers skal jeg også til at komme i gang Men jeg regner med at jeg bare køber en færdig pakke på nettet.

Anmeld

30. oktober 2010

DenHeldige

Jeanne skriver:

Her er det farmor der laver pakkekalender. Eller - jeg skal lige tjekke om hun gør det i år igen, ellers skal jeg også til at komme i gang Men jeg regner med at jeg bare køber en færdig pakke på nettet.

HVor på nettet køber  man en god en??

Anmeld

30. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, jeg synes, at børnene er for små endnu.

Men de får adventsgaver af farmor

Anmeld

30. oktober 2010

Mi

Diana... skriver:

Hej Piger

Jeg laver pakkekalender. synes det er så hyggeligt og har altis selv ønsket det da jeg var barn så det skal mine børn have

Mine piger får adventsgaver hvor gider ikke alt det skrammel man ellers nemt får givet dem. Deres pakker koster ca 100-150 kr for hver pr gang.

Jeg har nogle adventspakker i min shop www.stjerneleg.dk

Marianne

Anmeld

30. oktober 2010

mor_sabina

Jeg glæder mig sådan til at lave pakkekalender, men er blevet enig med mig selv om at han er for lille til at forstå det med gaver hver dag endnu så det må nok vente til næste år.

Men der kunne måske være en pakke rosiner imellem, ellers har jeg tænkt på kridt til at male på hans tavle eller ude på vejen, magnet bogstaver til køleskabet at kan tage af og på eller gryder/mad til hans køkken. Så måske bliver det til små adventsgaver her

Anmeld

30. oktober 2010

saxa

Nej vi laver ikke pakkekalender med advents gaver..  Kan godt se det fede i for børnene at få en lille pakke hver dag, men vil hellere give lidt mere for gaverne og så de kun får hver søndag. Så er det ikke bare noget "skrammel" men noget de faktisk kan bruge. Har også altid selv fået adventsgaver.. (også efter jeg er flyttet hjemmefra - og faktisk også sidste år)

Glææææder mig til jul...

Anmeld

30. oktober 2010

Lillefe

Vi køber også adventsgaver, for kæresten mener det skal være noget som børnene kan bruge og så er det alt alt for dyret med pakke kalender.. for så kommer det jo til at koste alt for meget

Anmeld

30. oktober 2010

Maja_4000

Jeg laver pakkekalender - Godt nok til min kæreste .. Men alligevel :p
Har også lavet til mine forældre mange gange :b
Men dem giver jeg de ting som man alligevel køber i december .. Kaldenderlys , overtrækschokolade og sådan .. Men kan godt se , at børn nok ikke vil have de samme ting (;
Men alt efter hvad alder de har , synes jeg da godt man kan give dem en gang ler f.eks. , hvis de skal være med til at lave juledekorationer , lidt julepynt den dag man pynter træ osv. .. Det kræver bare at december er lidt planlagt så :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.