Socialforbi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

NatasjaL

NatasjaL skriver:

Efter vi har fået to børn, " leder " jeg ikke efter nye venner, vi er godt tilfreds med de venner og bekendte vi har :-)

Grunden til jeg ikke kan li det, er jeg føler folk kigger på mig hele tiden, selvom jeg godt ved det ikke passer :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Anonym trådstarter

NatasjaL skriver:

Efter vi har fået to børn, " leder " jeg ikke efter nye venner, vi er godt tilfreds med de venner og bekendte vi har :-)

okay, det er dejligt du kan det så Men det kan jeg slet ikke. Starter på uddannelse og skal jo også en dag til ny jobsamtale osv hvor der sikkert vil komme nogle udforinger indimellem

Anmeld

30. oktober 2010

Anonym trådstarter

NatasjaL skriver:

Grunden til jeg ikke kan li det, er jeg føler folk kigger på mig hele tiden, selvom jeg godt ved det ikke passer :-)

Sådan har jeg det også. Jeg føler mig klodset og er så bange for at ryste på hænderne når jeg spiser. Især suppe kan gøre mig helt ude af den.. Syge tanker  Kan jo godt selv se det er helt åndssvagt

Anmeld

30. oktober 2010

Laulund87

Jeg lider af socialfobi..Hvis du vil, må du gerne skrive privat

Jeg vil ikke lige skrive en masse her..

Anmeld

30. oktober 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jeg lider af socialfobi..Hvis du vil, må du gerne skrive privat

Jeg vil ikke lige skrive en masse her..

Det kan jeg godt finde på, men du må love mig at det bliver mellem os så? Kan du nikke genkendende til det med mad?

Anmeld

30. oktober 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Det kan jeg godt finde på, men du må love mig at det bliver mellem os så? Kan du nikke genkendende til det med mad?

Selvfølgelig bliver det mellem os

Ja det kan jeg virkelig! Når jeg er på arbejde f.eks. kan jeg undvære mad indtil jeg kommer hjem..Det var nok da jeg havde været sammen med min mand i tre år, at jeg kunne spise hjemme hos hans forældre. Det kan endda stadig være svært

Anmeld

30. oktober 2010

Stepmom87

Jeg lider af socialfobi og har gjort det siden min barndom, lige pt. går jeg til psykolog for at komme af med den.

Du skal være velkommen til at skrive en privat besked hvis du vil vide mere.

Anmeld

30. oktober 2010

NatasjaL

Anonym skriver:

Sådan har jeg det også. Jeg føler mig klodset og er så bange for at ryste på hænderne når jeg spiser. Især suppe kan gøre mig helt ude af den.. Syge tanker  Kan jo godt selv se det er helt åndssvagt

Det er da træls :-(

Anmeld

30. oktober 2010

NatasjaL

Laulund87 skriver:

Selvfølgelig bliver det mellem os

Ja det kan jeg virkelig! Når jeg er på arbejde f.eks. kan jeg undvære mad indtil jeg kommer hjem..Det var nok da jeg havde været sammen med min mand i tre år, at jeg kunne spise hjemme hos hans forældre. Det kan endda stadig være svært

Jeg har været sammen med min kæreste i 3 år, og kan endnu ikke spise hjemme ved hans familie :s

Det er rigtig øv at have det sådan.

Anmeld

30. oktober 2010

Laulund87

NatasjaL skriver:

Jeg har været sammen med min kæreste i 3 år, og kan endnu ikke spise hjemme ved hans familie :s

Det er rigtig øv at have det sådan.

Det sætter virkelig en begrænsning for sociallivet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.