Anonym skriver:
Nogen som lider af det?
Jeg har været inde og søge om det, og jeg desværre genkende mig selv i mange af de beskrevne situationer.
Så derfor ville jeg hører om der er andre som lider af det , og om i har fået nogle redskaber som er gode
Jeg led af socialforbi i ikke mindre end 4 år, hvor jeg ikke kunne gå i et supermarked, i biffen, kører bus osv. Jeg var totalt lammet! Men er kommet over det nu, med hjælp fra den bedste psykolog og venner og familie.
Det er meget meget vigtigt at du åbner dig op for andre, snakker om det og accepterer at det har ramt dig, det er det første skridt på vejen mod "helbredelse"! Jeg gemte det i mig længe, og tro mig det blev værre, så selvom man godt kan føle sig anderledes, pinlig og se sig som en svag person (det gjorde jeg i hvert fald), så er det bare med at komme ud med det, for sådan tænker folk slet ikke!
Du skal tage om problemet i så tidligt et stadie som muligt! Ring til en psykolog på mandag og få en snak med ham eller hende, det vil gøre din sitution meget lettere og nemmere at håndterer!
Jeg vil på ingen måder anbefale dig at begynde på nogen form for lykkepiller, nu ved jeg ikke hvor slemt dit forbi er, men jeg valgt det fra da jeg ikke kunne se noget helbredende i det og ville ikke udsætte min krop for den slags! Den bedste medicin er snakken med andre mennesker 
Håber dette kan hjælpe dig lidt på vej?
Knus Trine - 32+6
Anmeld