ulleby skriver:
Vi er tilknyttet Aalborg sygehus - så det er jeg lidt spændt på. Der er mange delte meninger om det - men det tager 20 min at komme der ind. Fremfor Hjørring som vil tage 1 times tid.
Forresten super fede ugle bukser
Vi har forresten også fået kigget auto stole nu - har forelsket mig i Römer modellen.
Kunne du amme dine drenge og hvor lang tid?
Det er osse nogle gode autostole, vi har dem osse og er vældig tilfredse med dem.
Ja det er nogle søde bukser
. Drengene kan bare ikke rigtig passe dem mere, og det er lidt en skam for tror de nåede at ha dem på 2 gange.
Jeg ammede drengene de første 3 uger men måtte opgive fordi jeg ikke kunne følge med til at producere mælk. Og så er det osse bare SÅ hårdt at dobbeltamme! Det er meget nemmere at give flaske, for så kan farmand være med. Min sundhedsplejerske sagde at jeg skulle lade være med at kæmpe mere med det, og i stedet bruge min tid på at lære drengene at kende. Men det var en svær beslutning at stoppe amningen, for kunne enormt gode lide det.
Med hensyn til fødsel/kejsersnit så er det meget forskelligt fra sygehus til sygehus hvad de råder en til. I Skejby blev jeg rådet til at få planlagt kejsersnit, men i Herning sagde de at jeg sagtens kunne føde selv. Jeg valgte det sidste, og det er jeg så utrolig glad for, for det var simpelthen den mest utrolige oplevelse. Meget positivt hele vejen igennem. Men det er jo helt op til den enkelte hvad man er mest tryg ved.
Anmeld