Tvillingeammepude sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. november 2010

ulleby

Det er rigtigt spændende - vi glæder os ubeskriveligt meget.

Vi har fået afvide at de er enægget .

Okay - Det lyder bare super. Har også en teori om det er meget nemmere med dun.

Uha det er så spændende

Er dine ikke drenge? Hvor stor er de nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Faith

ulleby skriver:

Det er rigtigt spændende - vi glæder os ubeskriveligt meget.

Vi har fået afvide at de er enægget .

Okay - Det lyder bare super. Har også en teori om det er meget nemmere med dun.

Uha det er så spændende

Er dine ikke drenge? Hvor stor er de nu?

Jo vores er drenge..... Mikkel og Emil på knap 5 måneder. Skønne drenge!

De er født i uge 33+3 og vejede 2144 og 2044 g. Vi var indlagt i 20 dage med dem hvor de lå i kuvøse nogle dage og lærte at spise.

I dag vejer de 6,3 og 6,1 kg.

Anmeld

7. november 2010

ulleby

De lyder til at have haft en hård start men dejligt at hører de er kommet efter det.

Hvad valgte du egentlig af combivogn med voksi pose eller barnevogn? Er virkelig på herrens mark. Det har jo også betydning for hvad der kan være i bilen, de nærliggende butikker osv. Der er så mange tanker.

Kan se du har kravlegård - har fundet en på babyshower til tvillinger vi havde overvejet syntes de er geniale. Så akl man bare huske på madras, tæpper legetøj til hen over osv.... Puha... :-)

Så ligger du inde med gode råd og vejledning er jeg klar )

god søndag

Anmeld

7. november 2010

Faith

ulleby skriver:

De lyder til at have haft en hård start men dejligt at hører de er kommet efter det.

Hvad valgte du egentlig af combivogn med voksi pose eller barnevogn? Er virkelig på herrens mark. Det har jo også betydning for hvad der kan være i bilen, de nærliggende butikker osv. Der er så mange tanker.

Kan se du har kravlegård - har fundet en på babyshower til tvillinger vi havde overvejet syntes de er geniale. Så akl man bare huske på madras, tæpper legetøj til hen over osv.... Puha... :-)

Så ligger du inde med gode råd og vejledning er jeg klar )

god søndag

Altså hvis jeg var dig ville jeg helt sikkert vælge en combivogn med voksiposer..... Vi har begge dele, men bruger overhovedet ikke barnevognen da man ikke kan komme ind nogen steder med den. Du kan faktisk komme ind i de fleste butikker med en combivogn.

Ja vi har en tvillingekravlegård og bruger den rigtig meget. Vi har den stående ved et stort vindue, og de elsker at ligge og kigge ud. Det er rart at have et sted at lægge dem når der skal laves mad osv.

Vi har købt 2 slyngevugger på www.slyngevuggen.dk, og det er det bedste køb vi nogensinde har gjort! Der går max 5 min fra man putter dem i vuggen til de sover. De føler sig simpelthen så trygge i dem. Man anbefaler dem meget til for tidligt fødte, fordi det skulle være ligesom at ligge inde i morens mave. Jeg kunne på ingen måde undvære dem!

Skal nok lige skrive til dig hvis jeg kommer i tanker om flere fif

Anmeld

7. november 2010

ulleby

smillaluna skriver:

Altså hvis jeg var dig ville jeg helt sikkert vælge en combivogn med voksiposer..... Vi har begge dele, men bruger overhovedet ikke barnevognen da man ikke kan komme ind nogen steder med den. Du kan faktisk komme ind i de fleste butikker med en combivogn.

Ja vi har en tvillingekravlegård og bruger den rigtig meget. Vi har den stående ved et stort vindue, og de elsker at ligge og kigge ud. Det er rart at have et sted at lægge dem når der skal laves mad osv.

Vi har købt 2 slyngevugger på www.slyngevuggen.dk, og det er det bedste køb vi nogensinde har gjort! Der går max 5 min fra man putter dem i vuggen til de sover. De føler sig simpelthen så trygge i dem. Man anbefaler dem meget til for tidligt fødte, fordi det skulle være ligesom at ligge inde i morens mave. Jeg kunne på ingen måde undvære dem!

Skal nok lige skrive til dig hvis jeg kommer i tanker om flere fif

Tusind tak for dine råd - vi havde godt nok også overvejet meget den combi vogn. Så tror nu nok det bliver den. Hvilken model har i erhvervet jer?

Tror også vi bliver vildt glade for kravlegården - glæder mig til tingene begynder at komme i hus. engang efter jul.

Okay det lyder spændende - så pt bruger i ikke seng til dem? Havde elelrs hørt at man burde have en dobbelt seng til dem så de kunne sove sammen. Det skulle gøre dem trygge som inde i maven. Og først ligge hver for dig når de blev større.

Anmeld

7. november 2010

Faith

ulleby skriver:

Tusind tak for dine råd - vi havde godt nok også overvejet meget den combi vogn. Så tror nu nok det bliver den. Hvilken model har i erhvervet jer?

Tror også vi bliver vildt glade for kravlegården - glæder mig til tingene begynder at komme i hus. engang efter jul.

Okay det lyder spændende - så pt bruger i ikke seng til dem? Havde elelrs hørt at man burde have en dobbelt seng til dem så de kunne sove sammen. Det skulle gøre dem trygge som inde i maven. Og først ligge hver for dig når de blev større.

Vi har en Emmaljunga Twin city cross og den er vi egentlig ret godt tilfreds med.

Nej vi bruger ikke slyngevuggerne om natten, selvom man godt må. Helt i starten sov de i samme tremmeseng, men det gik vi ret hurtigt væk fra fordi de vækkede hinanden. Nu sover de i hver deres tremmeseng på hver deres værelse. Det fungerer rigtig fint.

Anmeld

9. november 2010

ulleby

Må hellere lige se den vogn du har dig - glæder mig til vi engang efter jul skal ud og kigge nærmere.

Havde bare hørt de havde godt af det - men det skal jo prøves. Vi har pt også kun en seng (lille per modellen) må ud og se om jeg kan finde en til. Glæder mig godt nok

Anmeld

9. november 2010

Faith

ulleby skriver:

Må hellere lige se den vogn du har dig - glæder mig til vi engang efter jul skal ud og kigge nærmere.

Havde bare hørt de havde godt af det - men det skal jo prøves. Vi har pt også kun en seng (lille per modellen) må ud og se om jeg kan finde en til. Glæder mig godt nok

Kan dælme godt forstå i glæder jer! Det er osse bare SÅ stort.

Hvilket sygehus er du tilknyttet?

Jeg fødte på Herning sygehus og det var en super go oplevelse!

Anmeld

10. november 2010

ulleby

Vi er tilknyttet Aalborg sygehus - så det er jeg lidt spændt på. Der er mange delte meninger om det - men det tager 20 min at komme der ind. Fremfor Hjørring som vil tage 1 times tid.

Forresten super fede ugle bukser  Vi har forresten også fået kigget auto stole nu - har forelsket mig i Römer modellen.

Kunne du amme dine drenge og hvor lang tid?

Anmeld

10. november 2010

Faith

ulleby skriver:

Vi er tilknyttet Aalborg sygehus - så det er jeg lidt spændt på. Der er mange delte meninger om det - men det tager 20 min at komme der ind. Fremfor Hjørring som vil tage 1 times tid.

Forresten super fede ugle bukser  Vi har forresten også fået kigget auto stole nu - har forelsket mig i Römer modellen.

Kunne du amme dine drenge og hvor lang tid?

Det er osse nogle gode autostole, vi har dem osse og er vældig tilfredse med dem.

Ja det er nogle søde bukser. Drengene kan bare ikke rigtig passe dem mere, og det er lidt en skam for tror de nåede at ha dem på 2 gange.

Jeg ammede drengene de første 3 uger men måtte opgive fordi jeg ikke kunne følge med til at producere mælk. Og så er det osse bare SÅ hårdt at dobbeltamme! Det er meget nemmere at give flaske, for så kan farmand være med. Min sundhedsplejerske sagde at jeg skulle lade være med at kæmpe mere med det, og i stedet bruge min tid på at lære drengene at kende. Men det var en svær beslutning at stoppe amningen, for kunne enormt gode lide det.

Med hensyn til fødsel/kejsersnit så er det meget forskelligt fra sygehus til sygehus hvad de råder en til. I Skejby blev jeg rådet til at få planlagt kejsersnit, men i Herning sagde de at jeg sagtens kunne føde selv. Jeg valgte det sidste, og det er jeg så utrolig glad for, for det var simpelthen den mest utrolige oplevelse. Meget positivt hele vejen igennem. Men det er jo helt op til den enkelte hvad man er mest tryg ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.