Tvillingeammepude sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.269 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

Faith

Ekstra stor ammepude, beregnet til tvillinger sælges.

Den er specialsyet hos Anita design i Tjørring (ved Herning). På den ene side er skrevet:

"Tre små engle skal følge jer på livets vej. Den ene tro, den anden håb, den tredje kærlighed"

Betrækket kan tages af og smides i vaskemaskinen.

Ny pris 700 kr.

Pris 400 kr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

ulleby

Hej,

Kan sådan en sende med posten hvis det er?

Anmeld

31. oktober 2010

Faith

Ja den kan sendes med GLS..... Ved ikke hvad det koster, men det ku jeg da undersøge. Hvor bor du henne?

Anmeld

31. oktober 2010

ulleby

Ja det må du meget gerne - jeg undersøger også lige en mulighed selv og vender tilbage 

Jeg bor i Ulsted 25 km nord for Aalborg.

Anmeld

31. oktober 2010

Faith

ulleby skriver:

Ja det må du meget gerne - jeg undersøger også lige en mulighed selv og vender tilbage 

Jeg bor i Ulsted 25 km nord for Aalborg.

Super! Vi skrives lige ved så

Anmeld

31. oktober 2010

Faith

Har undersøgt hvad det vil koste at sende den ved GLS, og det er ca 75 kr. Vi kunne betale halvdelen hver hvis det er......

Anmeld

1. november 2010

ulleby

Det lyder som en god deal - kan jeg få lov til at vende tilbage. Vi har endnu ikek fået svar på om det er drenge (det er kun min mave fornemmelse der siger det) Men er noget vild med din pude og de er ret dyre i butikkerne godt nok.

Anmeld

1. november 2010

Faith

ulleby skriver:

Det lyder som en god deal - kan jeg få lov til at vende tilbage. Vi har endnu ikek fået svar på om det er drenge (det er kun min mave fornemmelse der siger det) Men er noget vild med din pude og de er ret dyre i butikkerne godt nok.

Selvfølgelig kan du det.

hvor er det spændende. Hvornår skal du kønsskannes?

Anmeld

1. november 2010

ulleby

Er jo ikke så langt endnu 13+1 men skal ind og scannes igen om 14 dage - men tvivler på de kan se noget.

Så hvis der kommer en anden forbi - så sælger du selvfølgelig bare

Hvad er fyldet egentlig i den? Kan forstå der er meet delte meninger om fyld ja og udseende har set dm der ligner en helt rumstation

Anmeld

1. november 2010

Faith

ulleby skriver:

Er jo ikke så langt endnu 13+1 men skal ind og scannes igen om 14 dage - men tvivler på de kan se noget.

Så hvis der kommer en anden forbi - så sælger du selvfølgelig bare

Hvad er fyldet egentlig i den? Kan forstå der er meet delte meninger om fyld ja og udseende har set dm der ligner en helt rumstation

Ih hvor er det spændende! Kan huske da jeg var der hvor du er nu. Det er bare så ufatteligt stort at vide at der vokser hele 2 liv inden i en.

Kan de sige noget om om det er tve- eller enæggede? De kunne allerede se at vores var enæggede i uge 6+6.

Ammepuden er lavet af 100% dun. Synes dun er meget bedre end krøyerkugler, men nok osse en hel del dyrere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.