kan man adoptere hvis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

DK

Anonym skriver:

det er ikke mig - men min svigerinde hendes mand/kæreste har haft et angstanfald og lider stadig af socialfobi :/

Lad os håbe at deres behandling bærer frugt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Anonym trådstarter

DK skriver:

Det tror jeg desværre heller ikke at i kan! Jeg kender et par hvor de blev afvist fordi hun har en hjertelidelse der gør at hun MULIGVIS dør før tid når hun bliver 60 år. De måtte ikke adoptere pga dette, selv om hun ingenting mærker til det i dag!!! De er begge to totalt resourcestærke og veluddannede menensker med alt andet 100% i orden!!

Man må undre sig over hvordan at gadebørn og forældreløse rundt om på gader og stræder i verdens slum tilsyneladende kan leve et "bedre liv" end det vi kan tilbyde herhjemme med sådan et par adoptivforældre!!

men kan kun give dig ret!! det er nogle syge regler indenfor emnet.. :/ desværre...

Vi har selv en datter på knap 6 mdr som de jo selvfølgelig nyder godt af og har meget med at gøre. Men en dag de nævnte adoption, kom jeg bare i tanker om, at reglerne er blevet strammet op og, at man jo nærmest skal være selveste frederik og mary for at adoptere

Anmeld

31. oktober 2010

aarhusmor

Iflg. min læge kunne vi ikke adoptere fordi jeg i 2005 fik stress og deraf depression. Selvom denne var overstået inden ét år.

Anmeld

31. oktober 2010

DK

Anonym skriver:

men kan kun give dig ret!! det er nogle syge regler indenfor emnet.. :/ desværre...

Vi har selv en datter på knap 6 mdr som de jo selvfølgelig nyder godt af og har meget med at gøre. Men en dag de nævnte adoption, kom jeg bare i tanker om, at reglerne er blevet strammet op og, at man jo nærmest skal være selveste frederik og mary for at adoptere

Helt ærligt, så tror jeg ikke Frede og Mary må adoptere! De har alt for mange jern i ilden!

Anmeld

31. oktober 2010

Anonym trådstarter

DK skriver:

Lad os håbe at deres behandling bærer frugt!

ja... det er hårdt ved hende/dem (mest hende) hver måned når testen er negativ... Hun spiser lige nu nogle piller, tror det er 10 dage i måneden lige efter mens, eller et par dage inde i mens start som skulle fremme æg produktionen eller sådan noget, er ikke inde i det helt 100%... men der har de kun 2 mdr tilbage, hvis ikke det lykkedes med de piller er det insiminering...

Anmeld

31. oktober 2010

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Iflg. min læge kunne vi ikke adoptere fordi jeg i 2005 fik stress og deraf depression. Selvom denne var overstået inden ét år.

det er ejg ked af at høre :/ virkelig tarveligt for selvom du har haft en sådan dep. kunne/kan du jo blive en fantastisk mor alligevel

Anmeld

31. oktober 2010

Anonym trådstarter

DK skriver:

Helt ærligt, så tror jeg ikke Frede og Mary må adoptere! De har alt for mange jern i ilden!

ja det kan du have ret i... 

Anmeld

31. oktober 2010

H+S Skjolgborg.

aarhusmor skriver:

jeg har heloe pakken.

stress,panik angst,depression og personlighedsforstrryelse..

Jeg hved vi ikke må..

men hved det også+ fra en veninde der har bare panik angst af de ikke måtte selvom de have været sammen i 8 år han tjent super godt osv..

men pyha de har i dag en datter og en søn her 5 år efter..

Anmeld

31. oktober 2010

Becks

Det tror jeg ikke de må, jeg har astma og må iflg. lægen ikke

Anmeld

31. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tutter skriver:

Det tror jeg ikke de må, jeg har astma og må iflg. lægen ikke

what?? hold da op... det er godt nok ikke nemt at blive gode forældre i dk :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.