Det der med kvalmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

TinaPina

Muhmi skriver:

Når vi taler om ting der smager forfærdeligt på vej op, så kan jeg ikke anbefale kartoffelmos... heheheh

En frugt der hedder pomalo (staves?) stor, rund grape/appelsin ligende frugt... hverken syrlig eller meget sød... Virkelig vidunderlig til at tage min kvalme... men det er jo forskelligt fra person til person... Prøv den hvis du kender den... Undgå dog at spise noget som helst af det hvide på den, da det er besk.. Kun pulperne

Jeg har lige kastet mig over et net med mandariner, og de er fantastiske, men jeg er villig til at prøve hvad som helst lige nu.

Kylling, ris og hakkebøffer er heller ikke skønne retur

Men kakao er fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Muhmi

TinaPina skriver:

Jeg har lige kastet mig over et net med mandariner, og de er fantastiske, men jeg er villig til at prøve hvad som helst lige nu.

Kylling, ris og hakkebøffer er heller ikke skønne retur

Men kakao er fantastisk

Haha, ja det kunne jeg forestille mig, det smager vel af det samme Kan stadig godt holde kakao i mig  Heldigvis!

Men min kvalme kommer sig nok også af at jeg før jeg blev gravid havde for meget mavesyre, så har været hos lægen i dag og fået en recept på noget mavesyrehæmmende... Det håber jeg virkelig hjælper...

Frugt er jo super godt og det er faktisk det eneste jeg har lyst til... Jeg har tidligere været en frådende kødæder, men nu her har jeg slet ikke lyst til kød.. Nok også derfor jeg ikke tager på....

Anmeld

29. oktober 2010

JustMe

Puha, kakao er ikke godt på vej op  Jeg kaster heldigvis næsten ikke op mere, men jeg spiste kun coco pops med kvalme én gang, for føj da, da det kom op igen!

Til gengæld drikker jeg gerne cola, hvis jeg kaster meget op...det smager ikke så skidt på vej op og virker som om det neutraliserer syren lidt.

For mig hjalp helt hvidt toastbrød i øvrigt rigtigt godt, og spiser jeg for fede ting, får jeg kvalme hvis ikke jeg får nogle kulhydrater sammen med

Jeg har i øvrigt fået akupunktur mod kvalmen og her skulle kun 2 behandlinger til, før de ikke kunne hjælpe mere. Men jeg var så også meget modtagelig, så jeg mærkede øjeblikkelig ændring til det bedre. Føler med dig (jer)

Anmeld

29. oktober 2010

Kløver

TinaPina skriver:

Ja, hvordan fanden holder i andre det ud

Jeg brækker mig hele tiden, og alle steder. Selv når jeg er i bad kaster jeg op hvis det bliver for varmt

Jeg kan intet, og jeg ved íkke hvordan jeg skal holde det ud længere

håber virkelig der kommer en baby ud af det her denne gang, for jeg starter ikke forfra igen

Puh jeg føler med dig, ja det kan dælme være svært at holde ud, jeg havde det dårligt de første 15-16 uger, og tog reglen til mig at det jeg havde det bedst med at spise var det jeg spiste, og spiste det jeg havde lyst til, når jeg havde lyst, for var bedre at have 3 stykker slik der blev i maven, end total tom mave, for går man sukkerkold, eller mangler næring, kan det jo forstærke kvalmen, så mit råd, er nok at prøve dig frem, og undgå de ting du får det skidt af, også lugte, jeg beordrede feks manden til, at hælde sin kaffe direkte i termokande, når den var brygget og luftede ud, da jeg slet ikke kunne klare lugten af kaffe.

håber snart det bliver bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.