Det der med kvalmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

TinaPina

Ja, hvordan fanden holder i andre det ud

Jeg brækker mig hele tiden, og alle steder. Selv når jeg er i bad kaster jeg op hvis det bliver for varmt

Jeg kan intet, og jeg ved íkke hvordan jeg skal holde det ud længere

håber virkelig der kommer en baby ud af det her denne gang, for jeg starter ikke forfra igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

AnneBJ

Åh din stakkel! Har haft det som dig, så ved desværre præcis hvad du gennemgår..

Det ER hårdt, opslidende og deprimerende! Min kvalme forsvandt i 18. uge - håber din forsvinder før!

Har du prøvet akupunktur? Det hjalp ikke mig, men har hørt at mange har gavn af det!

Ellers må mit råd være, at tage tingene i dit tempo, og kun de ting du kan klare! Hvis du kan glæde dig over noget, så sørg for ekstra fokus på den/de ting!!

Lyder som om, du før har mistet?! - uanset håber jeg, at du får en dejlig, blød og lækker bebs ud af det!

Anmeld

29. oktober 2010

TinaPina

AnneBJ skriver:

Åh din stakkel! Har haft det som dig, så ved desværre præcis hvad du gennemgår..

Det ER hårdt, opslidende og deprimerende! Min kvalme forsvandt i 18. uge - håber din forsvinder før!

Har du prøvet akupunktur? Det hjalp ikke mig, men har hørt at mange har gavn af det!

Ellers må mit råd være, at tage tingene i dit tempo, og kun de ting du kan klare! Hvis du kan glæde dig over noget, så sørg for ekstra fokus på den/de ting!!

Lyder som om, du før har mistet?! - uanset håber jeg, at du får en dejlig, blød og lækker bebs ud af det!

Jeg havde en MA i 14. uge i juli, så jeg tør jo heller ikke helt give mig hen endnu.

Det er bare så hårdt. Sidste gang havde jeg max kvalme til uge 12 og så tog det af, men der var der jo også noget galt. Det er så hårdt.

Jeg har prøvet akupunktur og det hjælper nogle timer. Jeg starter op med daglige behandlinger i næste uge, jeg bruger seaband og tager almonix tbl.

tusinde tak for dit indlæg. Det hjælper altså også at høre man ikke bare er pjævset

Anmeld

29. oktober 2010

MetteDN

Jeg har det selv på præcis samme måde i øjeblikket .. Synes det er rigtig rigtig hårdt..

Jeg gør det at om morgenen inden jeg står ud af sengen, så spiser jeg et par mariekiks. Det hjælper faktisk så jeg undgår kvalme indtil først på eftermiddagen .

Anmeld

29. oktober 2010

TinaPina

MetteDN skriver:

Jeg har det selv på præcis samme måde i øjeblikket .. Synes det er rigtig rigtig hårdt..

Jeg gør det at om morgenen inden jeg står ud af sengen, så spiser jeg et par mariekiks. Det hjælper faktisk så jeg undgår kvalme indtil først på eftermiddagen .

Jeg kan bare intet spise om morgenen, det eneste fritid jeg har fra kvalmen, er når jeg sover.. Så det gør jeg faktisk en del

Jeg har så til gengæld noget så sundt som en sodavand stående som jeg drikker inden jeg står op. Og jeg ved godt det er virkelig virkelig usundt,men det sukkerboost er det eneste der kan få mig ud af sengen længe nok til at få noget mad i hovedet. Men det ryger jo så også ud igen et øjeblik efter

Efter aftensmaden har jeg faktisk haft det rimelig de fleste dage, men i dag har det bare heller ikke været sagen

Håber du snart får det bedre

Anmeld

29. oktober 2010

Muhmi

Jeg har det selv for tiden og jeg er 16+5 og jeg har ikke engang taget noget på endnu

Men husk en masse vand og evt. nogle kiks... Bare så man har lidt i maven... Har hørt at hindbærsaft skulle hjælpe, jeg har dog ikke selv prøvet det...

Det jeg tager trøst i er at så håber jeg "skrønen" passer at hvis man har ekstra kvalme så er der lidt større chance for at det bliver en pige... Hehe

Anmeld

29. oktober 2010

TinaPina

Muhmi skriver:

Jeg har det selv for tiden og jeg er 16+5 og jeg har ikke engang taget noget på endnu

Men husk en masse vand og evt. nogle kiks... Bare så man har lidt i maven... Har hørt at hindbærsaft skulle hjælpe, jeg har dog ikke selv prøvet det...

Det jeg tager trøst i er at så håber jeg "skrønen" passer at hvis man har ekstra kvalme så er der lidt større chance for at det bliver en pige... Hehe

Ej hvor træls for dig også

Jeg kan slet ikke have de der frugtting, de smager forfærdeligt på vej op igen. Men jeg vil da prøve det en af dagene

Anmeld

29. oktober 2010

AnneBJ

TinaPina skriver:

Jeg kan bare intet spise om morgenen, det eneste fritid jeg har fra kvalmen, er når jeg sover.. Så det gør jeg faktisk en del

Jeg har så til gengæld noget så sundt som en sodavand stående som jeg drikker inden jeg står op. Og jeg ved godt det er virkelig virkelig usundt,men det sukkerboost er det eneste der kan få mig ud af sengen længe nok til at få noget mad i hovedet. Men det ryger jo så også ud igen et øjeblik efter

Efter aftensmaden har jeg faktisk haft det rimelig de fleste dage, men i dag har det bare heller ikke været sagen

Håber du snart får det bedre

Du er bestemt ikke pjævset og du skal drikke og spise lige hvad du lyster!!

Du er bestemt ikke ene om at være så skidt! Hvis du synes det rammer psyken (ville være mærkeligt hvis det ikke gør) kan du evt ringe og høre om du kan komme til JM "for tidligt" .. det hjalp virkelig mig at snakke med, og ville gerne have talt med hende tidligere!

Anmeld

29. oktober 2010

Muhmi

TinaPina skriver:

Ej hvor træls for dig også

Jeg kan slet ikke have de der frugtting, de smager forfærdeligt på vej op igen. Men jeg vil da prøve det en af dagene

Når vi taler om ting der smager forfærdeligt på vej op, så kan jeg ikke anbefale kartoffelmos... heheheh

En frugt der hedder pomalo (staves?) stor, rund grape/appelsin ligende frugt... hverken syrlig eller meget sød... Virkelig vidunderlig til at tage min kvalme... men det er jo forskelligt fra person til person... Prøv den hvis du kender den... Undgå dog at spise noget som helst af det hvide på den, da det er besk.. Kun pulperne

Anmeld

29. oktober 2010

TinaPina

Jeg skal mødes med sygeplejersken ved lægen hver dag, så vi får nogle rigtig gode snakke. Men jeg vil bestemt ha det i mente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.