? til behandling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

Mullefisen2011

CamillaValby skriver:

Sejt nok

Så er jeg mere rolig. Men hvis i har fået lavet det hele så tror jeg ikke at der er lang ventetid, hvis der overhovedet er.

Jeg ved at på de store steder som fx Hvidovre Herlev osv. der kan man blive afvist hvis der er for mange der har fået tante rød tæt på hinanden.

Sekretæren sagde at hvis blodprøverne og HSG undersøgelsen så fin ud så kunne vi starte med det samme, så det håber vi virkelig

Har godt hørt om det med ventetid.. det er da egentlig ret øv..  Håber ikke at vi kommer ud for det...

Mullepigen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

CamillaValby

Mullepigen86 skriver:

Sekretæren sagde at hvis blodprøverne og HSG undersøgelsen så fin ud så kunne vi starte med det samme, så det håber vi virkelig

Har godt hørt om det med ventetid.. det er da egentlig ret øv..  Håber ikke at vi kommer ud for det...

Mullepigen

for jer.

Anmeld

30. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mullepigen86 skriver:

Altså hvis det øger mine chancer for en graviditet er jeg mere end villig til hormonbehandlingen så, er ikke helt skræmt fra det

Mangler at få lavet passageundersøgelsen så håber virkelig at alt er som det skal være, er jeg ret nervøs for

Er du nervøs for om det er noget galt, om det gør ondt eller begge dele???

Anmeld

30. oktober 2010

Mullefisen2011

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Er du nervøs for om det er noget galt, om det gør ondt eller begge dele???

Egentlig begge dele

Er aldrig blevet undersøgt sådan dernede før så skrækken er der da lidt..
Og er MEGET nervøs for om jeg nu fejler noget.. Skrækken sidder virkelig i mig og har virkelig kunne mærke mit underliv i denne måned..  Så det er sådan lidt..

Anmeld

30. oktober 2010

Mullefisen2011

CamillaValby skriver:

for jer.

TAK

Anmeld

30. oktober 2010

Mullepigen86 skriver:

Egentlig begge dele

Er aldrig blevet undersøgt sådan dernede før så skrækken er der da lidt..
Og er MEGET nervøs for om jeg nu fejler noget.. Skrækken sidder virkelig i mig og har virkelig kunne mærke mit underliv i denne måned..  Så det er sådan lidt..

Kan godt forstå du er bange for om noget er galt. Den undersøgelse kan være med til at udbedre passageblokeringer.

Det kan godt gøre lidt ondt at blive undersøgt, mest når de skal derop og når de sprøjter væsken ind. MEN jeg vil sige, at det ikke er noget du skal være meget bange for.

Det er lidt som mens smerter, dog mere trykkende på et område...

Min gyn. gav mig det råd, at tage et par smertestillende en halv times tid inden, og det gjorde jeg.

Ved ikke om det hjalp, men synes det var til at overlever, omend ikke specielt rart.

Heldigvis er det hurtigt overstået. Ca 15 min. fra du kommer ind at af døren og til du går igen.

Det skal nok gå.

Anmeld

30. oktober 2010

Mullefisen2011

Kan godt forstå du er bange for om noget er galt. Den undersøgelse kan være med til at udbedre passageblokeringer.

Det kan godt gøre lidt ondt at blive undersøgt, mest når de skal derop og når de sprøjter væsken ind. MEN jeg vil sige, at det ikke er noget du skal være meget bange for.

Det er lidt som mens smerter, dog mere trykkende på et område...

Min gyn. gav mig det råd, at tage et par smertestillende en halv times tid inden, og det gjorde jeg.

Ved ikke om det hjalp, men synes det var til at overlever, omend ikke specielt rart.

Heldigvis er det hurtigt overstået. Ca 15 min. fra du kommer ind at af døren og til du går igen.

Det skal nok gå.

Tak for dine søde ord..

Det beroliger mig dog en del

Er MEGET nervøs for det med om jeg fejler noget, for vi har ikke andet valg tilbage end mig for at vi kan blive gravide og så tror jeg automatisk at frygten kommer op i en.. også nu hvor jeg har ondt engang i mellem  og så tænker jeg jo straks at det er fordi der er noget galt med mig.. men må prøve at tænke positivt..

Jeg vil gøre som du foreslår.. tage et par panodiler inden og så må jeg bare prøve at slappe af så godt som muligt.. dejligt at det i det mindste er hurtigt overstået det kan jeg godt li

Anmeld

30. oktober 2010

Mullepigen86 skriver:

Tak for dine søde ord..

Det beroliger mig dog en del

Er MEGET nervøs for det med om jeg fejler noget, for vi har ikke andet valg tilbage end mig for at vi kan blive gravide og så tror jeg automatisk at frygten kommer op i en.. også nu hvor jeg har ondt engang i mellem  og så tænker jeg jo straks at det er fordi der er noget galt med mig.. men må prøve at tænke positivt..

Jeg vil gøre som du foreslår.. tage et par panodiler inden og så må jeg bare prøve at slappe af så godt som muligt.. dejligt at det i det mindste er hurtigt overstået det kan jeg godt li

Har du læst eller fået lidt afvide om selve undersøgelsen? Ellers kan jeg godt fortælle mere, eller give dig et link.

Du skriver i ik har andet valg for dig før i kan blive gravide? Lyder skrevet forkert, men kan ik helt gennemskue hvad du mener?

Anmeld

30. oktober 2010

Mullefisen2011

Har du læst eller fået lidt afvide om selve undersøgelsen? Ellers kan jeg godt fortælle mere, eller give dig et link.

Du skriver i ik har andet valg for dig før i kan blive gravide? Lyder skrevet forkert, men kan ik helt gennemskue hvad du mener?

Har læst rundt omkring på nettet om undersøgelsen.. men hvis du ved mere eller kender et bedre link vil jeg da gerne have det???

Det var skrevet og formuleret lidt forkert.. men mente bare at jeg er vores eneste chance for at få et lidt biologisk barn, så er da nervøs for at jeg fejler noget i den forstand

Håber det gav mere mening

Anmeld

30. oktober 2010

Mullepigen86 skriver:

Har læst rundt omkring på nettet om undersøgelsen.. men hvis du ved mere eller kender et bedre link vil jeg da gerne have det???

Det var skrevet og formuleret lidt forkert.. men mente bare at jeg er vores eneste chance for at få et lidt biologisk barn, så er da nervøs for at jeg fejler noget i den forstand

Håber det gav mere mening

Det gjorde det bestemt.

Jamen jeg har et link hvor der står en meget fin beskrivelse af det:

http://www.fertilitetsguiden.dk/?p=169

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.