Mullepigen86 skriver:
Skal som tidligere nævnt til 1. samtale på Holbæk Fertilitietsklinik på fredag d. 5. november og tænker derfor meget på forløb og det hele..
Jeg lagde p-pillerne i starten af februar og det første ½ år havde jeg stabil cyklus på 28 dage, men de sidste 3-4 måneder har den været ustabil (vil selv mene det er pga. stress) så den har varet fra 30-36 dage, og ÆL på 18 dagen..
Jeg når muligvis at få min mens inden vi skal til samtalen eller lige før/efter.. Og regner så med at vi skal starte i behandling efter samtalen..
Men nu er jeg så i tvivl.. Vil de prøve at behandle mig i min egen cyklus eller skal jeg begynde på de der hormonbehandlinger? Hvad har i af erfaring?
Håber selvfølgelig at jeg kan klare mig uden, men nu blir jeg i tvivl når cykluslængden er lidt ustabil..
Nogen der kan hjælpe??? 
Det er meget forskelligt hvordan klinikkerne arbejder, og også forskelligt fra person til person, hvad der er mest hensigtsmæssigt.Ofte vil de tilbyde at stimulere med en mild dosis hormoner.
Du har dog altid lov til at sige, at du gerne vil prøve et par gange uden, men måske vil de tilråde dig hormoner når nu din cyklus er lidt skæv. Så kan de jo være med til at styre det hele lidt, og sikre sig at de rammer ægløsningen.
Held og lykke med det hele!

Anmeld