Anonym skriver:
hm ja, kan godt se det.
Altså da jeg konfronterede ham med det, blev han rigtig ked af det. Han var den aller først jeg var sammen med, da jeg var 13 år, er næsten 19 nu, og så blev vi kærester her igen for 20 måneder siden. Jeg føler bare ikke jeg kan få noget bedre end ham.
Han gjorde lidt af det samme her for lidt under et års tids siden, hvor jeg kikkede hans telefon mens han sov, (hvilket jeg aldrig har gjort før, men havde bare noget på fornemmelsen) Så gik jeg ind i hans kalender, og der stod der bare romaner om ham og hans eks. At han havde overrasket hende med middag da hun kom hjem fra arbejde, havde gjort ren i hendes lejlighed for hende osv osv. i en månede. Jeg blev så rasende og vidste bare ikke hvad jeg skulle gøre, så jeg tog bare hans telefon og kastede i hovedet af ham.
Min søster hader ham, for hun ved alt hvad han har gjort ved mig. Men alligevel, tænker jeg altid 'Du får ikke noget bedre, det gøre du bare ikke'. Men syntes bare han har forandret sig så meget, og kan ikke forestille mig med nogen andre end ham.
Det lyder som om du har et helt specielt forhold til ham, da han var den første du var sammen med, da du var 13 år. Jeg tror jeg med sikkerhed kan sige at du kan få noget MEGET bedre end ham, hvis han sågar også for UNDER et år siden lavede samme numre med at ses med ex'en bag din ryg. Det lyder som et kontinuerligt problem med ham. Ja, min mening er KOM VÆK! Måske du skal lytte til din søster. Hun kender mere til situationen og kender dig rigtig godt! kan godt forstå hun ikke kan døje ham, når hun ser hvordan hendes søster bliver behandlet. Hvordan ville du rådgive hende, hvis det var hendes kæreste som havde behandlet hende på den måde?? Tænker at det nok ville være samme reaktion!? Igen, selvfølgelig kan du få bedre end ham. Der er fyldt med dejlige mænd i Danmark, som kan finde ud af at behandle sin kvinde ordentligt. Hvorfor mener du ikke at du er mere værd end det han byder dig???
Anmeld