Ja, jeg er bare blevet så jaloux.
Jeg har aldrig været så jaloux før, vi har været sammen i lidt over halvandet år, og har faktisk aldrig været sådan jaloux, det er først begyndt at komme her de sidste par måneder.
Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre, for kan jo godt se på ham at han ikke syntes det er så sjovt mere. Jeg udspørger ham konstant, hvem han har snakket, skrevet eller set om dagen. Hvis han får en sms, står jeg næsten over skulderen på ham, bare for at se om han skriver med en anden. I starten af vores forhold var h an mig utro med sin ekskæreste 4 gange, og han skrev med hende i et stykke tid hen i vores forhold. De havde været sammen i 5 år, og er så bange for at han skal gøre det igen?
Jeg kan ikke klare tanken om at han er et sted hvor jeg ikke er, bare han er væk i 15 minutter, ringer jeg for at tjekke op på ham. Og jeg kan virkelig ikke holde det ud længere, det ligner bare slet ikke mig?? er bange for at går fra mig, når jeg opfører mig sådan? Jeg ved jo hvor højt at han elsker mig, men jeg bliver bare ved?
Er jeg den eneste? Og er der nogle der har nogle erfaringer med det? Nogle ideer til hvordan jeg stopper med det her?
Knus
Anmeld