Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skulle have 2 sæt tvillinger, selvfølgelig blandet.
første sæt: Louis og Louise
andet sæt: Christian og Christina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Julie og Mikkel :-)
orv, jeg kan huske jeg ville have en pige der skulle hedde Anemone efter en alfepige i en troldebog jeg havde læst
en af mine veninder der hedder Julie ville på et tidspunkt have en søn der skulle hedde Julio og en datter der skulle hedde Julietta - udtalt med H-lyd og det hele hun har lige fået en søn i september der hedder Thomas
Julie og Emilie Synes egentlig stadig navnene er pæne men de kommer ikke i brug her hos os..
Tina&Martin skriver: Hi Hi, sad og tænkte tilbage til børneværelset med mit store barbie hus og kom i tanke om de navne jeg mente mine børn skulle hedde når engang den dag kom. Det blev til Nina og Søren... Puha.. ikke noget jeg idag ville kalde mine børn, men hvad ville I kalde jeres børn dengang i legede far, mor og baby ?? fra Tina
Hi Hi, sad og tænkte tilbage til børneværelset med mit store barbie hus og kom i tanke om de navne jeg mente mine børn skulle hedde når engang den dag kom. Det blev til Nina og Søren... Puha.. ikke noget jeg idag ville kalde mine børn, men hvad ville I kalde jeres børn dengang i legede far, mor og baby ??
fra Tina
Mona og Ole
Jeg havede bestemt fra jeg avr ca 3 år at jeg skulle have en dreng og en pige og drengen skulle komme først
saseline.
men det blev en vanessa, selvom ciara også var oppe og vende da jeg blev gravid
Min dreng skulle hedde: FREDERIK
Min pige skulle hedde: FREDERIKKE
Og jeg selv hedder Rikke - GODT tænkt i en alder af 6 år
Jeg var helt hub på at mine børn skulle hedde:
Dreng: Joey
Pige: Jennifer (staves) eller Jessica
Ikke noget jeg ville kalde dem idag, er mere til Merle, Emilia, Mira osv. Og dreng: Gustav, Victor, Malthe osv.
Kasper, Sebastian og Bjørk....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128