Som barn mente du at dine børn skulle hedde.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
30 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

2babygirls

Hi Hi, sad og tænkte tilbage til børneværelset med mit store barbie hus og kom i tanke om de navne jeg mente mine børn skulle hedde når engang den dag kom. Det blev til Nina og Søren... Puha.. ikke noget jeg idag ville kalde mine børn, men hvad ville I kalde jeres børn dengang i legede far, mor og baby ??

fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

merichs

Tina&Martin skriver:

Hi Hi, sad og tænkte tilbage til børneværelset med mit store barbie hus og kom i tanke om de navne jeg mente mine børn skulle hedde når engang den dag kom. Det blev til Nina og Søren... Puha.. ikke noget jeg idag ville kalde mine børn, men hvad ville I kalde jeres børn dengang i legede far, mor og baby ??

fra Tina

Hehe, her var det Sussi og Max  Sussi kunne jeg ikke finde på at kalde min datter, men Max havde jeg som en af valgmulighederne hvis vi havde fået en dreng

Vh Marlene (som er mor til Chanel)

Anmeld

29. oktober 2010

Chewy

Her var det Stefanie og Melanie, der hittede Og Patrick til en dreng. Meeen, det tror jeg ikke det bliver idag......

Sjovt, du havde Nina - det hedder jeg

Anmeld

29. oktober 2010

Dot D

Jeg ville have tvillinger, og de skulle hedde Benjamin og Benedikte

Anmeld

29. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Caspian (som prinsen fra Narnia) eller Peter (som den lækreste dreng i klassen) og Victoria eller Cheyenne

Anmeld

29. oktober 2010

Silas&Mille

merichs skriver:

Hehe, her var det Sussi og Max  Sussi kunne jeg ikke finde på at kalde min datter, men Max havde jeg som en af valgmulighederne hvis vi havde fået en dreng

Vh Marlene (som er mor til Chanel)

Har en 'veninde' der har en søn der hedder Max. Men må altså sige, det kunne jeg ikke finde på at bruge til et barn. I mit hoved er Max altså en hund

Jeg har altid sagt at jeg ville have ne dreng og en pige og de skulle hedde Hans og Karen. Karen ville jeg nok ikke bruge i dag, men Hans ville ikke være noget problem. Det er kæresten dog ikke med på da hans fætter hedder Hans

Får vi en dreng skal han hedde Silas eller Noah (indtil videre) og pigenavnet er en hemmelighed

Anmeld

29. oktober 2010

TbCp

Jeg skulle have 2 piger og de skulle hedde Karina og Malene

Anmeld

29. oktober 2010

Muffinmus

Uhh, jeg var mest til de engelske navne dengang, eller faktisk mest fra amerikasnke serier:-)

Dreng- Jeff/jesse

Pige/ Aileen/colleen

Ikke nogle navne jeg ville bruge nu.-)

Anmeld

29. oktober 2010

NessaXenia

jasmin & jasper.

fordi min første hest hed jasmin, ville ikke kalde min datter det.

Jasper, fordi ham den lækreste på hele skolen hed det.

elsker navnet Jasper.

Anmeld

29. oktober 2010

blomst84

hehe sjov tråd   Jamen jeg VILLE have en dreng og han skulle hedde Oliver, opkaldt efter katten i disneys tegnefilm Oliver og co. Hvis det blev en pige skulle hun hedde Amanda  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.