Dine søskende (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

mamalicious

RJN skriver:

Min fars nye kone har hvert fald en søn der hedder Mike

Som venter barn med Louise og er i udlandet ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

SiLiMiMa

Karo skriver:

Jeg har to brødre.

Aske min lillebror er 22 år og Martin min storebror er 33 år.

Billedet er mange år gammel og der er mig til venstre min lillebror i midten og min storebror til højre

HAHAHAHAHA!!!!!

total sjovt altså!!

heise

Anmeld

30. oktober 2010

DLM

min lillebror Rasmus på 23

Magnus elsker sin onkel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. oktober 2010

Svei

Her er min skønne skøre søster....hun er 10 år yngre end mig, og hun læser til pædagog og går i klasse med mig eller jeg med hende...

Det andet billede er tykke Eva som gravid for 14 år siden, 21 år gammel og min mor og mine to søstre. Min anden søster er to år yngre end mig, hun bor i jylland med sin mand og jeg ser hende ikke meget, vi er meget forskellige, det er vi alle tre, men hygger os meget når vi ses...

Anmeld

30. oktober 2010

pusling30

Min Lillesøster Lonni. Hun er 30 år og ufrivillig barnløs. bor sammen med sin kærste og hund, og så bor vi i opgang ved siden af hinanden. Så hun får tit besøg af sine nevøer og hun elsker det.

Mvh Anja

Anmeld

30. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg har 2 dejlige søskende på min fars side....

På det første billede er det min lillebror til venstre, mig i midten, og min lillesøster længst til højre.

Anmeld

30. oktober 2010

Halbschön

mamalicious skriver:

Som venter barn med Louise og er i udlandet ??

Lige præcis!

Anmeld

31. oktober 2010

Tina&Laura

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Tøser

Kom frisk, vis jeres søskende frem, og fortæl gerne lidt om ham, hende eller dem.....

Starter selv....

Jeg har en lillesøster. Maria hedder hun, og er 20 år gammel. Hun er ved at udanne sig dyrepasser, med spaciale i Heste. Hendes praktik plads er Blue Horse. Efter hun er færdig med hendes uddannelse skal hun til Florida og arbejde på et heste stutteri der. Hun blev "opdaget" af stutteri ejeren da han var oppe og handle heste på Blue horse. Og tilbød hende arbejde hos ham når hun er færdig med hendes uddannelse til sommer. Min søster er en meget selvstændig pige, som går hendes egen veje. Hun er kærester med Marlene, som jeg endnu ikke har haft fornøjelsen at møde, men skal jeg imorgen.....

Lige lidt billeder! Det første er min søster sammen med Mathias til mit bryllup D 3 juli 2010. De to sidste er min søster og mig fra Grøn koncert i Odense 2009.

Her er et par billeder af mine søskende og jeg fra den mindstes konfirmation i foråret.
Janni (hende med det mørke hår og det skæve udtryk i ansigtet) er min ældsteyngste søster. Hun er 17 år gammel og er netop startet på HG som bare går super godt for hende.
Malene (konfirmanden) er 14 år gammel og er her efter sommerferien startet i 8. klasse. Hun er en ørn i skolen til både det ene og det andet ..og tredje!

Jeg er meget stolt af dem   ..

Anmeld

31. oktober 2010

Sees

PIIIINLIGT - Jeg har ikke rigtig nogle billeder af mine søskende, på computeren.. De er allesammen af mine nevøer og niecer.. tsk tsk!

Men jeg kan da godt fortælle om dem alligevel

Jeg har to bio-søstre.

Mai er 35 år, er gift på 5 år. Har tre dejlige bonussønner på 18, 11 og 10 år og i september berigede de mig med en dejlig niece. Hun er uddannet ved BaneDanmark.

Jane er 33 år, og har to dejlige børn. En dreng på 15 og en pige på 6 år. Især min nevø på 15 er jeg meget tæt med. Der er jo også kun 7 år imellem os!

Derudover har min papfar to børn.

Christian er 27 år, kæreste med min ovenud dejlige svigerinde og sammen har de min lille niece på knap 9 måneder. Han er uddannet elektriker, og er nu ved at videreuddanne sig.

Julie er 21 år, har en studenterhue fra gymnaiset som hun klarede sig igennem SÅ flot. Lige nu læser hun til økonom, samtidig med at hun knokler røven ud af bukserne i Rasmus Klump's pandekagehus.

OG, så har min papmor en datter også.

Anja er 37 år, og har en dejlig mand. Hun har fra tidligere forhold to børn. En dreng på 12 år og en pige på 10. Sammen med hendes nye mand har de en lille dreng på 2 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.