Dine søskende (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.015 visninger
28 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

LouiseNielsen

Hejsa Tøser

Kom frisk, vis jeres søskende frem, og fortæl gerne lidt om ham, hende eller dem.....

Starter selv....

Jeg har en lillesøster. Maria hedder hun, og er 20 år gammel. Hun er ved at udanne sig dyrepasser, med spaciale i Heste. Hendes praktik plads er Blue Horse. Efter hun er færdig med hendes uddannelse skal hun til Florida og arbejde på et heste stutteri der. Hun blev "opdaget" af stutteri ejeren da han var oppe og handle heste på Blue horse. Og tilbød hende arbejde hos ham når hun er færdig med hendes uddannelse til sommer. Min søster er en meget selvstændig pige, som går hendes egen veje. Hun er kærester med Marlene, som jeg endnu ikke har haft fornøjelsen at møde, men skal jeg imorgen.....

Lige lidt billeder! Det første er min søster sammen med Mathias til mit bryllup D 3 juli 2010. De to sidste er min søster og mig fra Grøn koncert i Odense 2009.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

NatasjaL

Har 7 søskende, 5 søstre, 2 brødre :-)

har ikke lige billeder af dem alle på min computer.

1 billed: Mig og Michelle, ( 15 år )

2 billed: Mathias og Sebastian, ( 6 år )

3 billed: Julie og Victoria, ( 11 år )

Anmeld

29. oktober 2010

Halbschön

Hvor er I smukke begge to

Jamen hvor skal jeg starte

Jane - min storesøster på 28 år. Hun er gift med Martin og de har så to børn, Frederik og Clara på 8 og 5(6 til december)... Hun har efter sine graviditeter bøvlet meget med ømme hofter og knæ så hun har ikke rigtig vidst hvad hun ville uddanne sig til.. Nu er hun igang med en kontoruddannelse, hvilket hun er rigtig glad for.. Hun er sådan en rigtig "mor" for alle os andre, som holder styr på os, og sørger for at vi får set hinanden...

Christina - min søster på 25.. Ja, vi har faktisk ikke ret meget kontakt til hende, hun kommer aldrig når vi inviterer og for nylig slettede hun os alle på hendes facebook

Nicki - min lillebror på 20... Ham og jeg har et rigtig godt forhold til hinanden.. Han er den dejligste fyr og vel nok den mest pigeglade jeg kender (han er SINGLE piger) Han blev færdiguddannet som autolakerer her i foråret og han er nu startet på HHX(måske pga pigerne, hvem ved??). Han er mors dreng og er flyttet hjem til mor igen

Casper - min lillebror på 18.. Han er slagterelev og har altid været en lille rebel... Nu er der faldet ro på ham, og han er langt om længe startet på en uddannelse og bor i Århus med nogle venner.. Ved siden af har han et band, hvor han spiller bas, og det bruger han rigtig meget tid på.. De har lavet nogle sange og har bl.a. været i radioen flere gange i Århus..

Christoffer - min lillebror på 15.. Han er vores alles "trold".. Han er bare ved at være en stor dreng og det er slet ikke til at forstå.. Han går lige nu på en musikefterskole, hvilket han er rigtig glad for, og han er super dygtig til at spille guitar..

Min far har så fundet en ny kone og hun har 6 børn med sig.. Så når vi er hos farmand er vi 11børn i alt!! (PLUS svigerbørn og børnebørn)... 

Billeder :

Rækkefølgen drillede lidt..

1: lillebror Nicki helt ude til højre i den blå skjorte

2: lillebror Casper

3: Lillebror Christoffer

4: Min far hans kone og hendes 6 børn

5: Min søster og hendes mand plus børn ved deres bryllup for 4 år siden

6: Min fars 5 børn. Øverst fra venstre: mig, Jane og Christina. Neders fra venstre : Nicki og Casper. taget i sep. 07

7: Lillebror Nicki med hans svendeprøve

Anmeld

29. oktober 2010

mor-til-vanessa

her er mine 3

1: min søster ida på 21 med freya på snart 10mdr

2: ida og zenia min anden søster på 18

3: mig og min lillebror noah som er 7

4: zenia

Anmeld

29. oktober 2010

Karo

Jeg har to brødre.

Aske min lillebror er 22 år og Martin min storebror er 33 år.

Billedet er mange år gammel og der er mig til venstre min lillebror i midten og min storebror til højre

Anmeld

29. oktober 2010

mor-til-vanessa

Karo skriver:

Jeg har to brødre.

skal der ikke være billeder?

for hvsi der skal er der ikke nogle :-)

Anmeld

29. oktober 2010

Karo

mor-til-vanessa skriver:

skal der ikke være billeder?

for hvsi der skal er der ikke nogle :-)

nu er de der

Anmeld

29. oktober 2010

Christina.78

Har to mindre søskende..

Marlene på 26 som lige har fået sit første barn

og Carina på 20....

Liggr ikke billeder ind her uden deres tilladelse....

Anmeld

29. oktober 2010

Christina.78

Karo skriver:

Jeg har to brødre.

Billedet er mange år gammel og der er mig til venstre min lillebror i midten og min storebror til højre

LOL

Anmeld

29. oktober 2010

Karo

Christina.78 skriver:

LOL

Så behøver man ikke tilladelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.