en lille update..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

AnneP

Hej Lotte!

Jeg  så meget for dig og dine guldæg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

lotte32

AnneP skriver:

Hej Lotte!

Jeg  så meget for dig og dine guldæg!

Tusind tak

Anmeld

30. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ihh det lyder også som en hård omgang, men hvor er det fantastisk at i har 2 smukke guldæg som venter på Jer.

Krydser fingre for at det lykkes denne gang.

Anmeld

30. oktober 2010

Lisbeth1985

lotte31 skriver:

Æv hvor er det øfferen for jer kender alt for godt til det der med at det kommer til at fylde alt i ens verden.. vi var igennem 3 IUI-forsøg i foråret og valgte så også at holde pause over sommeren, for lige at få tankerne over på noget andet og ikke Tænke på sprøjter og vitaminer, eller bekymre os over om vi nu lige spiste og drak 100% korrekt... men bare.... slappe af Jeg syntes det var rigtigt rart med en pause Kan godt forstå du glæder dig, og chancerne er jo noget større ved IVF, så krydser for at der snart er en baby til jer 

Lægerne har som sådan ikke rådet os til noget, bare sagt at vi skal overveje det, for hvis det ene æg er tiptop iorden, så lægger de kun et op, fordi jeg er under 35 år, men hvis begge æg kun er næsten tiptop, så er det vi har mulighed for at få lagt to op

Havde en lang snak med manden igår og vi blev enige om at hvis vi har mulighed for det, så vil vi gerne have lagt to op  ihhhh får helt gåsehud bare ved at tænke og skrive om det, det er så spændende det her og om 1½ time skal jeg ringe til klinikken og høre hvordan mine æggebasser har haft det siden igår, om de har opført sig pænt og delt sig så meget at de skal tilbage til deres mor idag, eller om de skal blive en ekstra nat i Skive

Knus Lotte

Ihh, hvor er det spændende Glæder mig til en opdate på situationen

Anmeld

30. oktober 2010

lotte32

Så fik jeg kæmpet mig op af sofaen og ud foran puteren

Har det ikke specielt godt i min mave, er stadig meget oppustet og øm efter ægudtagningen i torsdags, og fik af vide på klinikken idag at det godt kunne tage 14 dage før min mave var helt på plads igen

men pyt, Jeg har nemlig fået lagt et helt vidunderligt smukt og perfekt æg tilbage igen, og så kan man jo klare hvad som helst

Jeg havde jo to æg som var fine igår, men desværre var det ene stoppet med at dele sig, til gengæld fik det andet æg topkarakter 

Så kl.12.05 blev vores lille æg lagt op, det var et rørende, og stort øjeblik og da vi inden oplægningen fik lov til at se vores lille æggebasse, (som jo vel egentlig slet ikke er et æg mere?) måtte både manden og jeg knibe en lille tåre

Men nu er den der, og nu skal jeg bruge tiden indtil blodprøve på at slappe mest muligt af, og sende positive tanker til vores lille mirakel, så den vælger at slå sig ned permanent i min mavse og vokse sig stor og stærk

Knus Lotte

Anmeld

30. oktober 2010

otlitrom

lotte31 skriver:

Så fik jeg kæmpet mig op af sofaen og ud foran puteren

Har det ikke specielt godt i min mave, er stadig meget oppustet og øm efter ægudtagningen i torsdags, og fik af vide på klinikken idag at det godt kunne tage 14 dage før min mave var helt på plads igen

men pyt, Jeg har nemlig fået lagt et helt vidunderligt smukt og perfekt æg tilbage igen, og så kan man jo klare hvad som helst

Jeg havde jo to æg som var fine igår, men desværre var det ene stoppet med at dele sig, til gengæld fik det andet æg topkarakter 

Så kl.12.05 blev vores lille æg lagt op, det var et rørende, og stort øjeblik og da vi inden oplægningen fik lov til at se vores lille æggebasse, (som jo vel egentlig slet ikke er et æg mere?) måtte både manden og jeg knibe en lille tåre

Men nu er den der, og nu skal jeg bruge tiden indtil blodprøve på at slappe mest muligt af, og sende positive tanker til vores lille mirakel, så den vælger at slå sig ned permanent i min mavse og vokse sig stor og stærk

Knus Lotte

Sikken en dejlig update! Tillykke med det flotte æg, der nu ligger og hygger sig i din mave. Jeg håber det bliver en keeper!

Jeg fældede også en tåre, da vi så det lille æg, inden det blev lagt tilbage. Og jeg blev helt stolt, da de sagde at det var et super flot æg. Jeg havde jo helt selv ruget det

Træls at du stadig har ondt. Mon du er en smule overstimuleret? Få en masse væske, gerne noget med protein (evt. kærnemælk) og spis nogle nødder og godt med kød.. Det skulle hjælpe. I værste tilfælde kan du købe proteindrik, enten på apoteket eller i fx. Føtex. Det hjalp mig en del!

Hold du dig bare helt i ro, og gå en lille bitte runde i huset engang i mellem. Så håber jeg snart du er på højkant igen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.