en lille update..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.200 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

lotte32

Hej tøser

Jeg er her stadig, og læser ofte med, men har ikke skrevet så meget, det sidste stykke tid da jeg rent ud sagt har haft det ad helv... til men i får da lige en lille update alligevel

Jeg startede for en måneds tid siden på nedregulering (sikke et helvede) og scanningerne viste 8 fine store ægge-blærer samt flere små godt på vej, men igår til ægudtagning (Awie) fandt de kun 3 æg og det ene duede slet ikke, og oveni var min mands sædtal uforklarligt helt nede på 100.000, så de valgte at mikroinseminere de to æg.. det var da noget af en nedtur, og jeg havde indstillet mig på at der ikke ville komme noget ud af dette forsøg..

heldigvis er begge æg blevet befrugtet, så nu skal jeg have lagt et (eller to) op imorgen eller søndag, og jeg er meget mere optimistisk nu

Men Jeg kunne godt tænke mig at høre i andre der har fået taget æg ud.. hvordan havde i det dagen efter??  

Jeg var  lidt øm igår, men det er meget værre idag, jeg ligner en der er gravid i 8 måned, og jeg er vildt øm, oppustet og træt er det mon normalt

Håber nogle kan svare

Knus Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

otlitrom

Jeg var rigtig øm i maven, og tog panodil, for at slappe af. Og så var jeg træt!! Meget træt!! Derudover havde jeg det vist fint....

Men hvor er det bare helt igennem fantastisk at de to æg blev til noget!! SÅ godt! Jeg håber på det lykkes! Og om det er ICSI eller IVF er jo et fedt, selvom jeg godt ved at tallet fra sædprøven selvfølgelig har været nedslående. Men nu er der to gode æg, og så 14 dages venten!

Tak for update! Jeg håber og krydser for Jer!!

Knus

Anmeld

29. oktober 2010

lotte32

kitty skriver:

Jeg var rigtig øm i maven, og tog panodil, for at slappe af. Og så var jeg træt!! Meget træt!! Derudover havde jeg det vist fint....

Men hvor er det bare helt igennem fantastisk at de to æg blev til noget!! SÅ godt! Jeg håber på det lykkes! Og om det er ICSI eller IVF er jo et fedt, selvom jeg godt ved at tallet fra sædprøven selvfølgelig har været nedslående. Men nu er der to gode æg, og så 14 dages venten!

Tak for update! Jeg håber og krydser for Jer!!

Knus

Godt at høre at det er normalt at være øm og træt, Så vil jeg lægge mig ind med god samvittighed og varmepuden

Og Ja, det er helt vildt fantastisk at de begge blev befrugtet, jeg kom helt til at tude da jeg ringede til klinikken og sygeplejersken måtte love mig højt og helligt at de nok skulle passe meget godt på dem indtil de skal tilbage til mig  

Knus Lotte

Anmeld

29. oktober 2010

otlitrom

lotte31 skriver:

Godt at høre at det er normalt at være øm og træt, Så vil jeg lægge mig ind med god samvittighed og varmepuden

Og Ja, det er helt vildt fantastisk at de begge blev befrugtet, jeg kom helt til at tude da jeg ringede til klinikken og sygeplejersken måtte love mig højt og helligt at de nok skulle passe meget godt på dem indtil de skal tilbage til mig  

Knus Lotte

Ja, kan du så lægge dig ned og passe dig selv! Film, guf og varmepude, dét er kuren!

Hvor sødt, hihi Men æggene er jo dit guld, så selvfølgelig skal de passe på det!

Anmeld

29. oktober 2010

Lisbeth1985

Vi er ikke begyndt på IVF endnu, så kan desværre ikke svare dig på dit spørgsmål.. Men jeg ville lige ønske held og lykke med guldæggene Har i besluttet, om i vil have et eller to sat op?

Lisbeth

Anmeld

29. oktober 2010

lotte32

Lisbeth1985 skriver:

Vi er ikke begyndt på IVF endnu, så kan desværre ikke svare dig på dit spørgsmål.. Men jeg ville lige ønske held og lykke med guldæggene Har i besluttet, om i vil have et eller to sat op?

Lisbeth

Tak for det  

Vi laver stadig lister om for og imod at få lagt et eller to æg op, men jeg tror vi er mest stemt for kun at få lagt et æg op Jeg syntes det er svært...

har i bestemt jer for om i vil ha et eller to æg op, når i når så langt??

Knus Lotte

Anmeld

29. oktober 2010

Lisbeth1985

lotte31 skriver:

Tak for det  

Vi laver stadig lister om for og imod at få lagt et eller to æg op, men jeg tror vi er mest stemt for kun at få lagt et æg op Jeg syntes det er svært...

har i bestemt jer for om i vil ha et eller to æg op, når i når så langt??

Knus Lotte

Jeg tror, at vi er blevet enige om to Det øger jo chancerne for at der kommer en baby og hvis der kommer to er det for os en kæmpe gave (så slipper vi for at skulle igennem behandling igen, da vi meget gerne vil have to børn) Men det er en svær beslutning, som vi stadig ikke er 100 % sikre på..

Anmeld

29. oktober 2010

lotte32

Lisbeth1985 skriver:

Jeg tror, at vi er blevet enige om to Det øger jo chancerne for at der kommer en baby og hvis der kommer to er det for os en kæmpe gave (så slipper vi for at skulle igennem behandling igen, da vi meget gerne vil have to børn) Men det er en svær beslutning, som vi stadig ikke er 100 % sikre på..

Netop også de tanker vi har haft,

Vi har aftalt at vi skal have os en laang snak i aften når manden kommer fra job  Vi har mange punkter både for og imod, men det er jo ved at være oope over at vi skal beslutte os

Hvornår skal i igang??

Knus Lotte

Anmeld

29. oktober 2010

Lisbeth1985

Ja, det er ikke lang tid i har til at tage beslutningen Hvad har lægerne rådet jer til?

Jeg testede negativ efter vores tredje IUI-forsøg igår, så vi skal lige have en pause på en måned eller to inden vi går igang med IVF. Jeg synes fertilitetsbehandlingen fylder det meste af vores hverdag og jeg har virkelig brug for en periode, hvor jeg kan tænke på noget andet.. Men jeg glæder til at komme igang, når vi når dertil

Har i været igennem IUI først eller?

Anmeld

30. oktober 2010

lotte32

Lisbeth1985 skriver:

Ja, det er ikke lang tid i har til at tage beslutningen Hvad har lægerne rådet jer til?

Jeg testede negativ efter vores tredje IUI-forsøg igår, så vi skal lige have en pause på en måned eller to inden vi går igang med IVF. Jeg synes fertilitetsbehandlingen fylder det meste af vores hverdag og jeg har virkelig brug for en periode, hvor jeg kan tænke på noget andet.. Men jeg glæder til at komme igang, når vi når dertil

Har i været igennem IUI først eller?

Æv hvor er det øfferen for jer kender alt for godt til det der med at det kommer til at fylde alt i ens verden.. vi var igennem 3 IUI-forsøg i foråret og valgte så også at holde pause over sommeren, for lige at få tankerne over på noget andet og ikke Tænke på sprøjter og vitaminer, eller bekymre os over om vi nu lige spiste og drak 100% korrekt... men bare.... slappe af Jeg syntes det var rigtigt rart med en pause Kan godt forstå du glæder dig, og chancerne er jo noget større ved IVF, så krydser for at der snart er en baby til jer 

Lægerne har som sådan ikke rådet os til noget, bare sagt at vi skal overveje det, for hvis det ene æg er tiptop iorden, så lægger de kun et op, fordi jeg er under 35 år, men hvis begge æg kun er næsten tiptop, så er det vi har mulighed for at få lagt to op

Havde en lang snak med manden igår og vi blev enige om at hvis vi har mulighed for det, så vil vi gerne have lagt to op  ihhhh får helt gåsehud bare ved at tænke og skrive om det, det er så spændende det her og om 1½ time skal jeg ringe til klinikken og høre hvordan mine æggebasser har haft det siden igår, om de har opført sig pænt og delt sig så meget at de skal tilbage til deres mor idag, eller om de skal blive en ekstra nat i Skive

Knus Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.