Sukkersyge!!! hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

henh01

Maja_4000 skriver:

Jeg kender en , som fik konstateret sukkersyge efter termin .. Og det var fordi barnet var kæmpe Han var faktisk blevet så stor , at de var nødt til at lave kejsersnit :s
Men tror måske det er forskelligt alt efter HVOR stort barnet er og hvordan mor er bygget ? (:

Puha det er min største frygt... Men altså jeg har født en pige på 4200 g så kan jeg også gøre det igen, og hvis de sætter mig i gang som de regner med så når han max at veje ca 4300 g efter deres skøn. -hvis man tager udgangspunkt i at de tager ca 250g på om ugen nu her i slutningen.

Hvor stort var din venindes barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Maja_4000

Mener det var 4700
De sagde at de var nødt til at brække hans skulder , hvis han skulle ud den "rigtige" vej .. Og dét kunne hun ikke lige bære :p

Anmeld

29. oktober 2010

henh01

Maja_4000 skriver:

Mener det var 4700
De sagde at de var nødt til at brække hans skulder , hvis han skulle ud den "rigtige" vej .. Og dét kunne hun ikke lige bære :p

Nej for satan.. Så havde jeg da også valgt et kejsersnit... Alt for at skåne vores små baby'er..

4700 gram.. puha lyder også som en basse, men man har jo hørt om kvinder der har født baby'er på 5000 g, så det kommer nok som du siger an på morens bygning. Men av mine fødselkanaler hvis jeg skulle føde en så stor baby.

Anmeld

29. oktober 2010

Melbek

henh01 skriver:

Min datter røg også ned pga for lavt blodsukker efter fødslen, men det var ikke pga sukkersyge.

Jeg har lige været der oppe, blev undersøgt og JM skønnede ham også til at veje tæt på de 4 kg. Hun sagde at jeg kunne forvente at blive sat i gang i 38+0. Skal teste på mandag selvom min blodprøve i dag var fin, og viser det sig at jeg har sukkersyge så sætter de i gang inden 38+0.

Men det er nemlig fordi de har nogle forholdsregler de skal tage hensyn til hvis jeg har sukkersyge når barnet kommer til verden, som du selv beskriver med dalende blodsukker osv. Det var en meget sød JM der undersøgte mig og jeg fik svar på det meste

Er spændt på at se om de ringer til mig i dag når de har holdt konferrence eller om jeg først høre noget når de har svaret på prøven på tirsdag.

Jamen, det lyder jo til at du snart har din klump i armene så

Anmeld

29. oktober 2010

ZamanogDania

Min svigerind havde også sukkersyge i sin første graviditet. Hun fik KS fordi barnet lå forkert og han var stor. Han vejet 5600 kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.