Jeg kan faktisk godt spise selv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Skouboe

Jeg gruer allerede for når det er Silja's tur.. Her er et bilede af Freja, efter hun selv havde forsøgt sig..

Og stadig herhjemme er mad i nakken, håret eller øret ikke noget særsyn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Jetjen

Dictes mor skriver:

Jeps, de kloge siger, at de børn der får lov at svine hurtigere lærer at spise pænt, så det er det jeg håber på.

Jamen så må jeg jo bare i gang.. Synes nu stadig det er imponerende hun kan. Er det alt hun får lov at prøve med?

Anmeld

28. oktober 2010

Dictes mor

Jetjen skriver:

Jamen så må jeg jo bare i gang.. Synes nu stadig det er imponerende hun kan. Er det alt hun får lov at prøve med?

Så længe det ikke er for varmt så ja, eller jeg vil sige, hvis det er noget, der giver pletter, som ikke kan komme af, så får hun nok ikke lov, men jeg har ikk serveret noget endnu, som hun ikke kan prøve selv, og hun er først lige begyndt, så hun har ikke prøvet så meget endnu.

Anmeld

28. oktober 2010

Dictes mor

Skouboe skriver:

Jeg gruer allerede for når det er Silja's tur.. Her er et bilede af Freja, efter hun selv havde forsøgt sig..

Og stadig herhjemme er mad i nakken, håret eller øret ikke noget særsyn..

Ha ha, det er et herligt billede!

Anmeld

28. oktober 2010

Jetjen

Dictes mor skriver:

Så længe det ikke er for varmt så ja, eller jeg vil sige, hvis det er noget, der giver pletter, som ikke kan komme af, så får hun nok ikke lov, men jeg har ikk serveret noget endnu, som hun ikke kan prøve selv, og hun er først lige begyndt, så hun har ikke prøvet så meget endnu.

Jeg er da vist lidt af en bangebuks... Kan da godt se det fornuftige i at de skal ha' lov at lære det. Men må jo tage mig sammen, og hjælper da lidt du siger det er sjovt at se på

Anmeld

28. oktober 2010

Dictes mor

Jetjen skriver:

Jeg er da vist lidt af en bangebuks... Kan da godt se det fornuftige i at de skal ha' lov at lære det. Men må jo tage mig sammen, og hjælper da lidt du siger det er sjovt at se på

Du kan jo bare starte med noget, der ikke sviner så meget, det gjorde jeg. Og de synes, at det er en helt vild oplevelse, og det kan tage mange forsøg inden de finder ud af, at det er noget, der kan spises

Anmeld

28. oktober 2010

Jetjen

Dictes mor skriver:

Du kan jo bare starte med noget, der ikke sviner så meget, det gjorde jeg. Og de synes, at det er en helt vild oplevelse, og det kan tage mange forsøg inden de finder ud af, at det er noget, der kan spises

Det må jeg nok hellere... en lille rugbrødsmad kan hun da få lov at lege med...

Anmeld

28. oktober 2010

Dictes mor

Jetjen skriver:

Det må jeg nok hellere... en lille rugbrødsmad kan hun da få lov at lege med...

Præcis, good luck

Anmeld

29. oktober 2010

ChatH

Dictes mor skriver:

Dicte er igang med at lære at spise, eller det vil sige, hun kan jo sagtens spise, når jeg giver det til hende, men nu er hun blevet så gammel at hun selv vil, og det er faktisk ret sjovt, selvom det kræver at mor vasker tøj oftere

EJJJ HVOR ER HUN LÆKKER!!!

Anmeld

29. oktober 2010

Barbamama

Ej hvor fedt!!! Ja det er sjovt når de begynder at kunne selv. Carla har også selv fået lov og hun sviner stadig. Hi hi... Det er bare overalt! På bordet, på gulvet, på stolen, i hovedet, i håret, måske i ørerne og hvis jeg er heldig får jeg også lidt. Her er beviserne:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.