Jeg kan faktisk godt spise selv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Dictes mor

Dicte er igang med at lære at spise, eller det vil sige, hun kan jo sagtens spise, når jeg giver det til hende, men nu er hun blevet så gammel at hun selv vil, og det er faktisk ret sjovt, selvom det kræver at mor vasker tøj oftere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Vingummien

Dictes mor skriver:

Dicte er igang med at lære at spise, eller det vil sige, hun kan jo sagtens spise, når jeg giver det til hende, men nu er hun blevet så gammel at hun selv vil, og det er faktisk ret sjovt, selvom det kræver at mor vasker tøj oftere

Sådan noget gør det jo bare herligt at vaske tøj

Er utroligt som tiden går altså, hun er blevet så stor. Og stadig vidunderlig dejlig, og sikke et smil altså

Anmeld

28. oktober 2010

Dictes mor

Tulipan skriver:

Sådan noget gør det jo bare herligt at vaske tøj

Er utroligt som tiden går altså, hun er blevet så stor. Og stadig vidunderlig dejlig, og sikke et smil altså

Det er bare helt vildt hvor hurtigt det går, jeg har nogen gange svært ved at tro på, at det er mig der har så stor en pige, men det er bare skønt!

Anmeld

28. oktober 2010

Jetjen

Det er da imponerende hun allerede kan selv...

Anmeld

28. oktober 2010

Vingummien

Dictes mor skriver:

Det er bare helt vildt hvor hurtigt det går, jeg har nogen gange svært ved at tro på, at det er mig der har så stor en pige, men det er bare skønt!

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

28. oktober 2010

Dictes mor

Jetjen skriver:

Det er da imponerende hun allerede kan selv...

Hun øver sig, og det er bestemt ikke det hele, der havner hvor det skal og vores hund, som sidder trofast ved siden af hende, får tit lidt ekstra at spise

Anmeld

28. oktober 2010

Jetjen

Dictes mor skriver:

Hun øver sig, og det er bestemt ikke det hele, der havner hvor det skal og vores hund, som sidder trofast ved siden af hende, får tit lidt ekstra at spise

ja de er sørme praktiske de hunde:-) må ha' anskaffet mig en, så jeg tør lade min datter kaste sig ud i madspisningens kunst på egen hånd...

Anmeld

28. oktober 2010

Dictes mor

Jetjen skriver:

ja de er sørme praktiske de hunde:-) må ha' anskaffet mig en, så jeg tør lade min datter kaste sig ud i madspisningens kunst på egen hånd...

Hi hi, ja, men de (børnene) lærer meget hurtigt, at det er sjovt at give sin mad til hunden Men de hygger sig og synes, at det er sjovt.

Anmeld

28. oktober 2010

Jetjen

Dictes mor skriver:

Hi hi, ja, men de (børnene) lærer meget hurtigt, at det er sjovt at give sin mad til hunden Men de hygger sig og synes, at det er sjovt.

Og de skal jo også lære det så må jeg jo finde mig i svineriet... Eller låne en hund

Anmeld

28. oktober 2010

Dictes mor

Jetjen skriver:

Og de skal jo også lære det så må jeg jo finde mig i svineriet... Eller låne en hund

Jeps, de kloge siger, at de børn der får lov at svine hurtigere lærer at spise pænt, så det er det jeg håber på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.