Så er jeg færdig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Ej hvor godt!!! Stort tillykke til dig!!!!

TAK, jeg er også rigtig glad for at have gemmen ført denne uddannelse med over et gemmen snit på 10

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Hvor er du sej. Kæmpe stort tillykke!!!

TAK, jeg glæder mig til det er dig der skriver du er færdig... det kan aldrig vare lige om lidt er du også uddannet sous hjælper

Anmeld

31. oktober 2010

MORJESPERSEN

kitty skriver:

Fie for dælen!! Det er jo mega flot!! Tillykke med den gode karakter, og held og lykke videre.. Du går da lige fra den ene uddannelse til den anden Men hvorfor spilde tiden!?

TAK, ja jeg kan jo lige så godt udnytte jeg kan få voksen elevløn den er jo meget højre end ren elev løn.... så derfor vil jeg ikke spille tiden.... men bare være færdig så jeg kan komme ud i den virklige verden igen og arbejde...

Anmeld

31. oktober 2010

mama09

MORJESPERSEN skriver:

ja så er jeg færdig uddannet sous hjælper, var oppe i dag og forsvare min opgave, fik et fint 12.... det er nu dejligt at slutte af på denne måde, når jeg på mandag springer ud i sous assistent uddannelsen...... Så i morgen kommer miakel og pigerne over og se mor her få sit uddannelse bevis..... Jeg glæder mig som et lille barn til endlig at have et bevis på jeg har fuld ført en uddannelse, for det er første gang.....

Tillykke Fedt fedt - jeg skal igang til aug - glæder mig

Anmeld

31. oktober 2010

Jules

Stort tillykke Fie! Hvor er det bare flot altså

Anmeld

31. oktober 2010

JustAnotherName

TAK, jeg glæder mig til det er dig der skriver du er færdig... det kan aldrig vare lige om lidt er du også uddannet sous hjælper

Ja, det går ret hurtigt, egentlig.

Jeg er på vej i min første praktik lige om lidt.... Starter 12 november. 

Dog har jeg INGEN forventniger om, at komme til at klare det SÅ FLOT som dig. Det vigtigste er jo først og frmmest at bestå! ....men hvor ville det være sejt at gøre det til UG med kryds og bolle.

Du har alt mulig god grund til at være mega stolt af dig selv

Anmeld

31. oktober 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

TAK, jeg er også rigtig glad for at have gemmen ført denne uddannelse med over et gemmen snit på 10

Det er sgu da også helt vildt sejt!!!

Anmeld

2. november 2010

Lilac

Neeej, hvor flot!!! KÆMPE TILLYKKE 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.