Så er jeg færdig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

JustAnotherName

MORJESPERSEN skriver:

ja så er jeg færdig uddannet sous hjælper, var oppe i dag og forsvare min opgave, fik et fint 12.... det er nu dejligt at slutte af på denne måde, når jeg på mandag springer ud i sous assistent uddannelsen...... Så i morgen kommer miakel og pigerne over og se mor her få sit uddannelse bevis..... Jeg glæder mig som et lille barn til endlig at have et bevis på jeg har fuld ført en uddannelse, for det er første gang.....

Hvor er du sej. Kæmpe stort tillykke!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

otlitrom

Fie for dælen!! Det er jo mega flot!! Tillykke med den gode karakter, og held og lykke videre.. Du går da lige fra den ene uddannelse til den anden Men hvorfor spilde tiden!?

Anmeld

31. oktober 2010

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Nej hvor er det godt gået og fedt at slutte af med så flot en karakter!
Tillykke med det og held og lykke med den videre uddannelse

Tak...

Ja jeg glæder mig bare til de næste 18 mdr er gemmenført så jeg kan begynde at søge arbejde

Anmeld

31. oktober 2010

MORJESPERSEN

Dictes mor skriver:

WUT WUT!!! Godt gået, kæmpe tillykke, det skal du da ud at fejre.

Tak.... Det var mening at jeg skulle have hele familien til fin middag, men så i sidste øjeblik var der en del der medlte fra, så den er udskudt.... men jeg var da nede og få en enkelt øl med klassen...

Anmeld

31. oktober 2010

MORJESPERSEN

anna-jonas skriver:

Det er fandme flot Fie......................Stort tillykke, med det fine 12-tal.

Knus Mette

Tak Mette.... ja vores klasse fik meget ros ved afsluttingen... vi var jo 38 i klassen og vores gemmensnit lå på 9,6 efter den nye skaler så det syndes jeg der er godt gået!!!!!  Jeg glæder mig til i morgen hvor jeg begynder på assistent udd., der er nok lidt mere udfrodringer for mig....

Anmeld

31. oktober 2010

MORJESPERSEN

Tulipan skriver:

Kæmpe tillykke flot gjort

TAKKKKKKK har også læst meget her til de sidste to eksamer

Anmeld

31. oktober 2010

MORJESPERSEN

Skouboe skriver:

STOOOOOOOOOORT tillykke

TAK

Anmeld

31. oktober 2010

MORJESPERSEN

msax skriver:

RIGTIG stort tillykke... er det ikke dejligt at være færdig, også med et 12-tal. Du er sku da for sej

TAK, ja det er dejligt endlig at kunne sige man har en uddanelse...

Anmeld

31. oktober 2010

MORJESPERSEN

Chatarina skriver:

SUPER FLOT, mange gange tillykke, der er bare ikke noget bedre end at være færdig

TAK, ja jeg er bare så glad... også fordi nu kan jeg finde et arbejde hvis jeg ikke gemmenføre min næste uddannelse...

Anmeld

31. oktober 2010

MORJESPERSEN

bondepigen skriver:

TILLYKKE!!! Du er simpelthen den sejeste. Synes virkelig det er superflot!!!

TAK, 10mdr gik bare så hurtigt.... og nu er jeg overe det jeg ikke kunne se en ende på da jeg startede.... så nu starter jeg i morgen på 18mdr og så det alser også slut tror jeg i denne omgang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.