Menopur?? Nogen der har erfaringer med dette??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Dictes mor

Mia Maia skriver:

Wauw...

Det er da helt vildt flot.

Var det dit første IVF forsøg, hvis ikke hvordan gik det så de andre?

Jeg har jo tidligere kun fået gonal-f men uden den rette virkning, derfor prøver de med menopur nu.

Det var det første forsøg, så jeg har været helt utrolig heldig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

AnneP

Mia Maia skriver:

Så skal jeg igang med vores 2. IVF forsøg på Odense IVF klinik.

Jeg har været i nedregulering i lidt under 14 dage (synes det er godt tid), og nu skal jeg så igang med at producere æg

Jeg skal denne gang have en blanding af Gonal-f og Menopur. Er der nogen der har prøvet dette, og hvordan gik det?

Sidst fik jeg kun Gonal-f og endte med 15 æg, men det endte med kun 1 rigtig godt æg.

Med Venlig Hilsen Mia Maia

så meget fingre for dig!  og håber at alt går helt perfekt denne gang!

Anmeld

28. oktober 2010

lisbethita

Mia Maia skriver:

Mange tak...

Det SKAL lykkes denne gang, det skal bare det... Jeg kan mærke jeg er meget følsom denne gang...

Tak

Jeg husker tydeligt din beskrivelse sidst, søde. Du er et følsomt menneske, tror jeg! Det var meget hårdt at læse, fordi man så brændende ønsker, at jer, som har måttet kæmpe lidt mere, må opleve vores mirakel! Derfor ønsker jeg ENDNU mere, at det skal ske for dig! Træk vejret dybt og tro på, at det lykkedes. Tro med hjertet - for tro, det kan flytte bjerge. Husk det!! Det tror jeg på (med hjertet)!! 

Knus 

Anmeld

28. oktober 2010

MM1987

lisbethita skriver:

Jeg husker tydeligt din beskrivelse sidst, søde. Du er et følsomt menneske, tror jeg! Det var meget hårdt at læse, fordi man så brændende ønsker, at jer, som har måttet kæmpe lidt mere, må opleve vores mirakel! Derfor ønsker jeg ENDNU mere, at det skal ske for dig! Træk vejret dybt og tro på, at det lykkedes. Tro med hjertet - for tro, det kan flytte bjerge. Husk det!! Det tror jeg på (med hjertet)!! 

Knus 

Jamen du har evigt ret... Jeg er meget følsom, og jeg reagere også på dem - eller som min psykolog siger (det lyder så voldsomt) at jeg er meget autentisk omkring mine følelser...

Det er så ikke blevet bedre med alle de hormoner, tuder over alt - der kom også tåre frem i øjnene da jeg lige læste dit indlæg.

1000 tak. Og jeg skal nemlig være positiv, det arbejder jeg også på. Bla. det psykologen hjælper med. 

Knus

Anmeld

28. oktober 2010

MM1987

Dictes mor skriver:

Det var det første forsøg, så jeg har været helt utrolig heldig.

Ja hold da op...

Jeg ville gerne låne din ægkvalitet, bare en måned

Anmeld

28. oktober 2010

MM1987

AnneP skriver:

så meget fingre for dig!  og håber at alt går helt perfekt denne gang!

Mange tak 

Og i lige måde...

Anmeld

28. oktober 2010

Dictes mor

Mia Maia skriver:

Ja hold da op...

Jeg ville gerne låne din ægkvalitet, bare en måned

Jeg ville hjertens gerne låne den til dig.

Anmeld

29. oktober 2010

lisbethita

Mia Maia skriver:

Jamen du har evigt ret... Jeg er meget følsom, og jeg reagere også på dem - eller som min psykolog siger (det lyder så voldsomt) at jeg er meget autentisk omkring mine følelser...

Det er så ikke blevet bedre med alle de hormoner, tuder over alt - der kom også tåre frem i øjnene da jeg lige læste dit indlæg.

1000 tak. Og jeg skal nemlig være positiv, det arbejder jeg også på. Bla. det psykologen hjælper med. 

Knus

Det tror jeg er rigtigt, søde!! Positiv...det er vigtigt!! Så sker det også for dig... men ingen ved hvornår! Og det er også lige meget. Det vigtigste er, at det sker... Bliv ved med at tro 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.