Menopur?? Nogen der har erfaringer med dette??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.844 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

MM1987

Så skal jeg igang med vores 2. IVF forsøg på Odense IVF klinik.

Jeg har været i nedregulering i lidt under 14 dage (synes det er godt tid), og nu skal jeg så igang med at producere æg

Jeg skal denne gang have en blanding af Gonal-f og Menopur. Er der nogen der har prøvet dette, og hvordan gik det?

Sidst fik jeg kun Gonal-f og endte med 15 æg, men det endte med kun 1 rigtig godt æg.

Med Venlig Hilsen Mia Maia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

CamillaValby

Mia Maia skriver:

Jeg har været i nedregulering i lidt under 14 dage (synes det er godt tid), og nu skal jeg så igang med at producere æg

Jeg skal denne gang have en blanding af Gonal-f og Menopur. Er der nogen der har prøvet dette, og hvordan gik det?

Sidst fik jeg kun Gonal-f og endte med 15 æg, men det endte med kun 1 rigtig godt æg.

Jeg har prøvet menopur alene, og der producerede jeg faktisk kun et modent æg. Men det kan være at din krop reagerer anderledes, jeg får milde homoner nu og det kan min krop åbenbart bedre lide.

Anmeld

28. oktober 2010

MM1987

CamillaValby skriver:

Jeg har prøvet menopur alene, og der producerede jeg faktisk kun et modent æg. Men det kan være at din krop reagerer anderledes, jeg får milde homoner nu og det kan min krop åbenbart bedre lide.

Men er det med henblik på IVF eller IUI??

For et æg er ikke meget til IVF...

Anmeld

28. oktober 2010

CamillaValby

Mia Maia skriver:

Men er det med henblik på IVF eller IUI??

For et æg er ikke meget til IVF...

Det var til IUI, men min gyno. vil gerne have at jeg havde flere.

Men jeg fik det faktisk dårligt når jeg fik sprøjten og noget tid efter.

Så det kan jo også være at når du er på noget andet homon at det går ind og hjælper menopur lidt

Anmeld

28. oktober 2010

Sunflower

Jeg har været på menopur men med henblik på IUI... Så jeg fik kun 75 enheder 7-8 dage og lavede 2 flotte æg. Men det kan du jo ikke rigtig bruge til IVF.

Men du skal vel have højere dosis?? Og nå ja, så er det jo kompineret med Gonal F.

Jeg fik kvalme af menopur. Ikke voldsomt, meget mildt, men til gengæld konstant. Men helt sikkert til at leve med.

for jer.

Anmeld

28. oktober 2010

Dictes mor

Jeg brugte menopur alene, og producerede 6 gode æg, 4 blev befrugtet, 1 blev til Dicte og de tre andre ligger i fryseren og venter på, at vi bliver klar til nummer 2, jeg håber det kommer til at gå ligesådan for jer.

Anmeld

28. oktober 2010

lisbethita

Mia Maia skriver:

Held og lykke, Mia Maia.... !!! Tænker på dig og  for det lykkedes denne gang !

KRAM

Anmeld

28. oktober 2010

MM1987

Sunflower skriver:

Jeg har været på menopur men med henblik på IUI... Så jeg fik kun 75 enheder 7-8 dage og lavede 2 flotte æg. Men det kan du jo ikke rigtig bruge til IVF.

Men du skal vel have højere dosis?? Og nå ja, så er det jo kompineret med Gonal F.

Jeg fik kvalme af menopur. Ikke voldsomt, meget mildt, men til gengæld konstant. Men helt sikkert til at leve med.

for jer.

Det er også 75 enheder, men så kombineret med 150 enheder Gonal-f...

Jeg håber det kommer til at virke...

Held og lykke til jer

Anmeld

28. oktober 2010

MM1987

Dictes mor skriver:

Jeg brugte menopur alene, og producerede 6 gode æg, 4 blev befrugtet, 1 blev til Dicte og de tre andre ligger i fryseren og venter på, at vi bliver klar til nummer 2, jeg håber det kommer til at gå ligesådan for jer.

Wauw...

Det er da helt vildt flot.

Var det dit første IVF forsøg, hvis ikke hvordan gik det så de andre?

Jeg har jo tidligere kun fået gonal-f men uden den rette virkning, derfor prøver de med menopur nu.

Anmeld

28. oktober 2010

MM1987

lisbethita skriver:

Held og lykke, Mia Maia.... !!! Tænker på dig og  for det lykkedes denne gang !

KRAM

Mange tak...

Det SKAL lykkes denne gang, det skal bare det... Jeg kan mærke jeg er meget følsom denne gang...

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.