Enlige forældre, hva laver i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

NU er jeg jo ikke enlig, men jeg er enlig om aftenen, 4 aftner om ugen, fordi Tom jo arbejder om natten.

Jeg elsker at sidde og være social på nettet. Det betyder meget for mig, fordi jeg jo ikke bare kan køre ud til te hos folk, hver aften, når ungerne skal puttes

Derudover så kører tv'et. SOm regel i baggrunden og så kan jeg godt lide at nusse med ting. Sy, nålebinde, lave decoupage, kager og alt sådan noget halløj

Så det laver jeg. Men jeg værdsætter RIGTIG meget mit sociale liv på nettet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

dorthemus

Jeg glor tv og er på Baby.dk...sku´ jo nødig gå glip af noget herinde  Aftenerne er der hvor jeg kan slappe af og lade op....som det eneste tidspunkt hele dagen

Anmeld

29. oktober 2010

Skouboe

Nu er jeg så heller ikke enlig, men jeg tror ikke at mine aftner ville være anderledes hvis jeg var. 

Jeg bruger lidt tid på generel oprydning, vasketøj osv - det jeg ikke lige har nået i løbet af dagen, og derefter tænder jeg computeren og tjekker mail, baby osv, og så sætter jeg musik på og giver mig til at sy

Anmeld

29. oktober 2010

MorTilGustav

Der er jo gang i den indtil bebs er langt i seng (mad, bad, leg, putning etc.) og så skal der jo ryddes op, ordnes opvask osv. så derefter er jeg altid så smadret at jeg ikke orker andet end at glo tv og stene com  Har en kæmpe stak gode bøger og kvali-film men min hjerne er for bombet til at kunne få noget ud af dem om aftenen. Så når jeg holder fridag er det den slags jeg forkæler mig selv med  At genopdage min hjerne

Anmeld

29. oktober 2010

betski

Når min datter er blevet puttet, så vasker jeg op (gemmer altid opvasken til hun er blevet puttet, så der ikke går tid fra sammen med hende) Jeg rydder op og ordner vasketøj. Smørrer madpakker og så er klokken som regel hen af 21 og så er jeg træt. Men nægter at gå i seng, da jeg har et behov for "voksentid" som jeg kalder det. Der læser jeg gerne i en bog eller ser lidt tv/surfer på nettet. Inden jeg går i seng, tjekker jeg lige min arbejdsmail for at forbedrede mig på morgendagen og senest kl 23 er det godtnat. Burde nok være kl 22 da jeg står op omkring kl 5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.