Enlige forældre, hva laver i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Vingummien

Sådan en stille aften hvor ungen sover. Tænker udover at glane tv eller stene computer?

Syntes tit man bare lander i sofaen og med computeren på skødet og ser lidt tv.

Men man burde egentlig lave noget andet, som virkelig får en til at koble helt ud og bare slappe helt af uden alle de forstyrrelser fra tv og computer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

henh01

Da jeg var alene, gik alle mine aftener med telefonsnak, tv, puter, bøger og oprydning..

Anmeld

28. oktober 2010

Pige2009

Tulipan skriver:

Sådan en stille aften hvor ungen sover. Tænker udover at glane tv eller stene computer?

Men man burde egentlig lave noget andet, som virkelig får en til at koble helt ud og bare slappe helt af uden alle de forstyrrelser fra tv og computer.

Jeg læser rigtig mange bøger

Anmeld

28. oktober 2010

Vingummien

henh01 skriver:

Da jeg var alene, gik alle mine aftener med telefonsnak, tv, puter, bøger og oprydning..

Åh elsker at læse bøger, men syntes aldrig det bliver til noget mere, har el en masse gode

Anmeld

28. oktober 2010

kettner

jeg bruger mest tiden på at pleje mig selv med ansigtsmasker og fodbad, og jeg stene computer eller telefonsnak og oprydning, også tidligt i seng,

Anmeld

28. oktober 2010

Vingummien

kettner skriver:

jeg bruger mest tiden på at pleje mig selv med ansigtsmasker og fodbad, og jeg stene computer eller telefonsnak og oprydning, også tidligt i seng,

Ja tidlig i seng burde man gøre noget oftere

Anmeld

28. oktober 2010

kettner

ja der sker da nogen smuttere som i dag

Anmeld

29. oktober 2010

Heidisbebs

Jeg rydder lidt op, tjekker puteren og går tidlig i seng, skal op kl 5

Anmeld

29. oktober 2010

mor-til-vanessa

Tulipan skriver:

ser tv og er på com. men lige for tiden er jeg igang med at strikke, så det bruger jeg alle mine aftner på.

og fra januar når jeg skal starte på ny udd. ja så bliver det lektier

Anmeld

29. oktober 2010

Svei

Når der er smurt madpakker og pakket skoletasker og ryddet op og lagt tøj frem og sidste barn er gået i seng ved 22 tiden, så er der ikke så meget tid helt alene...men den tid der er bruger jeg til at lave lektier, læse bøger eller sidde på nettet....nyd de btimer du har nu med en lille, der bliver kun færre alenetider som tiden går..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.