Hvor meget vejer du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

maria_wlt

Startede på 82 kg men endnu på 109 kg inden Tristan kom ud.. Er nu på 92 kg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

CiSo

Jeg vejede 63 kg som højgravid. Nu er jeg nede på 57 igen.

Anmeld

28. oktober 2010

Diana...

ALT for meget  Holder det for mig selv men jeg har stemt og det vel det der tæller hi hi. Men 15 for meget og jeg er så også gravid men det har jeg da tabt mig af

Anmeld

28. oktober 2010

NatasjaL

Jeg vejer 93 kg, det lyder voldsomt, men ser slet ikke så voldsomt ud. men har altid været kraftig bygget :-)

Og jeg elsker mig selv som jeg er, spiser sundt og lever godt, meeen vægten står sku stille pt ;-)

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym

lisesp83 skriver:

Hvor flot. Du har da tabt en del.

ja der er røget en del

Anmeld

29. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg vil gerne tabe mig 15-20 kilo...

Anmeld

29. oktober 2010

Isabella_mor

skal det være den vægt man har nu eller den vægt man har normalt??

jeg har nemlig taget 7 - 8 kilo på på 7 mdr...  og før jeg blev gravid vejede jeg ca 50 kilo..

Anmeld

29. oktober 2010

SiLiMiMa

altså jeg synes ikke rigtig, at du kan bruge afstemningen til så meget, da det jo også komme an på, hvor høj man er og hvordan man er bygget....... 

men øh, jeg er 167 cm og vejer 57 kg

heise

Anmeld

29. oktober 2010

pusling30

Jeg vejer 57 kg og er 168 høj, inden jeg blev gravid med nr 1 vejede jeg 50 kg og tog 20 kg på, tabte det hele igen, med nr 2 vejede jeg 51 kg og tog igen 20 kg på og smed det hele et par dage efter fødslen. med nr 3 havde jeg tabt mig så jeg vejede 47 kg da jeg blev gravid, og igen tog jeg meget på 18 kg, og havde tabt det hele samme dag jeg havde født. og på de sidste 3 år har jeg taget 10 kg på!

Anmeld

29. oktober 2010

blomst84

Jeg vejede 55 kg da jeg blev gravid.. Og nu vejer jeg 70 kg og er i uge 30 så glæder mig til at sku træne igen!! Men er lænket til sofaen pga bækkenløsning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.