Hvor meget vejer du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor meget vejer Du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.711 visninger
29 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hvor meget vejer du? kunne godt tænke mig at se hvor meget vi forskellig vejer. bare for at se hvor man selv ligger i skalaen.

der kan svares anonymt........ og det er også nok bare med afstemningen, hvis i ikke har Lyst til at svare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

lisesp83

Anonym skriver:

Hvor meget vejer du? kunne godt tænke mig at se hvor meget vi forskellig vejer. bare for at se hvor man selv ligger i skalaen.

der kan svares anonymt........ og det er også nok bare med afstemningen, hvis i ikke har Lyst til at svare.

Vejede 78 som højgravid. Og nu vejer jeg lige præcis 60 kg.

Vejede 68 kg inden jeg blev gravid, så er sku glad for de ekstra kg der røg af. Nu skal den bare holdes, det er sværere.

Er lidt madglad jo, hehe..

Knus Lise

Anmeld

28. oktober 2010

Inden jeg blev gravid vejede jeg 63kg. så tog jeg 10-11kg under graviditeten og nu vejer jeg 53kg, 5 mdr. efter fødslen!!   Det er sq en god kur, med en fødsel og et amme-barn..Hehe...

Stine og Lisa.

Anmeld

28. oktober 2010

Mimbi

Lige nu vejer jeg 69 kg, er også 29 uger henne Inden jeg blev gravid vejede jeg 59 kg

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym

Jeg vejede 61 kg da jeg blev gravid .. Da jeg fødte vejede jeg 114 kg .. Jeg havde ekstrem meget vand i kroppen .. og en super trang til søde sager .. Nu er jeg nede på 74 kg ..

Anmeld

28. oktober 2010

Laulund87

Jeg har svaret 51-60 kg.

Da jeg blev gravid vejede jeg 53 kg. Som højgravid vejede jeg 62 kg og da jeg havde født vejede jeg 50 kg. Nu, 10 måneder senere, vejer jeg vist 60 kg Det er da yoyo vægt..

Anmeld

28. oktober 2010

BabyNilas

Jeg har svaret 71-80 kg

Jeg er i dag 38 uger henne og vejen 73 kg, før jeg blev gravid vejede jeg 68 kg

Anmeld

28. oktober 2010

lisesp83

Anonym skriver:

Jeg vejede 61 kg da jeg blev gravid .. Da jeg fødte vejede jeg 114 kg .. Jeg havde ekstrem meget vand i kroppen .. og en super trang til søde sager .. Nu er jeg nede på 74 kg ..

Hvor flot. Du har da tabt en del.

Anmeld

28. oktober 2010

Mette-Marie

Vejer mellem 57og 58 kg og er 178 cm.

Anmeld

28. oktober 2010

Lulle25

Min normal vægt ligger på 53-55 kg,men er gravid i uge 19 og vejer nu 58 kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.