har lige set i nyhederne, at "udlændinge" bliver afvist i døren på diskoteker og det er jo helt klart fordi de har en anden farve, men det bliver der jo ikke sagt noget om, men istedet så er det fordi de havde truende adfærd eller var for mange i en gruppe.
jamen jeg kan simpelhed blive så arrig, jeg HADER racisme og jeg forstår slet ikke hvorfor det bliver ved og ved. vi lever faktisk i år 2010 snart 2011, synes virkelig at det danske samfund burde være lidt mere integreret end det er.
altså personlig synes jeg det er meget latterligt at sige at "udlændinge" laver mere ballade end danskere. det synes jeg er noget være p*s, lige så mange danskere laver ballade, det hører man bare ikke om.
har selv oplevet racisme ( jeg mener det er racisme ) og mange menneskers dumme kommentarer. engang da jeg gik ned af gaden om aftenen med min eks som er mørk, blev vi spyttet efter. vi var de eneste mennesker ud over de to drenge og en pige, man kunne se hvor meget de kiggede da vi kom imod dem, og lige da vi gik forbi lavede den ene en ordentlig snotter. er sikker på den var ment til os da han ligesom havde ventet 5 min på at lave den.
nå men jeg er bare forarget.
hvis mener i om racisme og om at udlændinge bliver afvist på diskoteker??
Anmeld