Størrelse på maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Aprilmor11

sophieamalia skriver:

Jeg var meget mindre end dig da jeg var 15 uger henne, så vær du ikke ked af det! Flot mave!

Tillykke med den lille ny (:

Okay, jeg ville være stolt a den så (: Og tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

bøgelund

Aprilmor11 skriver:

Nu har jeg været inde og se billeder a nogen af dem som er lige så henne som mig, syns da at de er meget større end mig .. Sætter lige et billed ind så kan i se .. Jeg er 15 uger henne på lørdag (:

årh kan sagtens følge dig.. man vil gerne ud og vise maven frem.. 

men du kan være så ganske rolig, lige pludselig går det stærkt.. jeg er i uge 31, og har taget 13 kilo på!!!  

inden du får set dig om, kan du ikke binde dine sko, tage strømper på eller komme ud af bilen..

Anmeld

29. oktober 2010

CiSo

Aprilmor11 skriver:

Tillykke med den lille ny (:

Okay, jeg ville være stolt a den så (: Og tak

Tusind tak for det!

Anmeld

29. oktober 2010

Aprilmor11

bøgelund1 skriver:

årh kan sagtens følge dig.. man vil gerne ud og vise maven frem.. 

men du kan være så ganske rolig, lige pludselig går det stærkt.. jeg er i uge 31, og har taget 13 kilo på!!!  

inden du får set dig om, kan du ikke binde dine sko, tage strømper på eller komme ud af bilen..

Åhh, det glæder jeg mig til (:

Jeg har taget 5 kg på nu :b

Anmeld

29. oktober 2010

JustMe

Aprilmor11 skriver:

Hehe .. Det er nok bare fordi at jeg virkelig gerne ville vise hele verdenen frem at jeg skal have en lille (:

Prøv i stedet at se fordelene. Jeg er kun i uge 10 og ser allerede ud som dig (om aftenen). Det er ikke fedt at folk tror, man er halvvejs og så er man knapt nok kommet i gang

Jeg har så også taget noget væske og fedt på, da jeg er nødt til at spise en del for at holde kvalmen i ave, men jeg håber til gengæld heller ikke, at jeg bliver særligt stor  Delvis også fordi jeg har en del fysiske skavanker i forvejen, men også fordi jeg er bange for at får for meget på sidebenene også

Anmeld

29. oktober 2010

3xM

uhhh søde det må du ikke gå og måle med...

jeg blev m milas aldrig særlig stor,men derfor er han jo en fin baby alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.