Størrelse på maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.935 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Aprilmor11

Nu har jeg været inde og se billeder a nogen af dem som er lige så henne som mig, syns da at de er meget større end mig .. Sætter lige et billed ind så kan i se .. Jeg er 15 uger henne på lørdag (:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Vær du bare glad for du ikk er særlig stor endnu , sådan der så jeg ud i uge 20 ca .

Jeg er meget tilfreds med min mave , den er aldrig i vejen endnu og ejg er 7 måneder henne . Jeg får tit en kommentar om at jeg da ikk fylder særlig meget i landskabt , og det er da dejligt at vide .

Anmeld

28. oktober 2010

Pige2009

Aprilmor11 skriver:

Nu har jeg været inde og se billeder a nogen af dem som er lige så henne som mig, syns da at de er meget større end mig .. Sætter lige et billed ind så kan i se .. Jeg er 15 uger henne på lørdag (:

SÅ se lige mine mavebilleder fra hhv. uge 15 og uge 30 Jg synes jeg var megalille...

Anmeld

28. oktober 2010

Aprilmor11

Jah det kan jeg godt se .. Så er den nok meget normalt .. Men håber da at jeg bliver kæmpe :b

Anmeld

28. oktober 2010

BabyNilas

Aprilmor11 skriver:

Nu har jeg ikke lige et billed jeg kan ligge ind men jeg kan sagtens følge dig.

Jeg er i dag 38 uger henne og det var først da jeg var ca 20 uger henne at man kunne begynde at ane jeg var gravid. Og jeg var rigtig ked af det. Jeg ville jo rigtig gerne vise hele verden at jeg var gravid. Men efter en snak med både sygehuset, lægen og jordmoderen blev jeg beroligt og de sagde at det vigtigtste jo er at babyen har det godt. Og det kan jeg nu godt se selvom jeg stadig gerne ville være større. Jeg var før jeg blev gravid en alm pige på 167 cm i højden og jeg vejede 68 kg. Jeg har taget 5 kg på indtil nu og det er jo en fordel efter fødselen at der ikke er så meget at tabe.

Men jeg ville ligesom dig rigtig gerne kunne vise min mave frem meget før

Anmeld

28. oktober 2010

mullesmith2

Aprilmor11 skriver:

Jah det kan jeg godt se .. Så er den nok meget normalt .. Men håber da at jeg bliver kæmpe :b

Ej puha ik kæmpe... jeg ville ønske jeg havde sådan en lille fiks mave men venter tvillinger så der blev ikke meget lille mave til mig, hvilket er noget så hårdt... puuuh vedhæfter et billede fra jeg var 14+0... Syntes det er en flot mave du har.

Anmeld

28. oktober 2010

CiSo

Jeg var meget mindre end dig da jeg var 15 uger henne, så vær du ikke ked af det! Flot mave!

Anmeld

28. oktober 2010

NoName

Baagøe skriver:

SÅ se lige mine mavebilleder fra hhv. uge 15 og uge 30 Jg synes jeg var megalille...

hmmm uge 30 ???! du ligner jo mig EFTER jeg har født på det sidste billede... så jeg synes du er vildt lækker altså...

Anmeld

28. oktober 2010

Pige2009

noname skriver:

hmmm uge 30 ???! du ligner jo mig EFTER jeg har født på det sidste billede... så jeg synes du er vildt lækker altså...

Ja, jeg var 29+3 på billedet Tak for de søde ord - det varmer

Anmeld

28. oktober 2010

Aprilmor11

mullesmith2 skriver:

Ej puha ik kæmpe... jeg ville ønske jeg havde sådan en lille fiks mave men venter tvillinger så der blev ikke meget lille mave til mig, hvilket er noget så hårdt... puuuh vedhæfter et billede fra jeg var 14+0... Syntes det er en flot mave du har.

Hehe .. Det er nok bare fordi at jeg virkelig gerne ville vise hele verdenen frem at jeg skal have en lille (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.