det er vel bare en løgn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

SoffiLine

BlyViol skriver:

okay... hm... jeg har nemlig overvejet om det er det jeg skal, når jeg er færdig md barsel, og så nøjedes med en halvtids DP men ved ik en skid om det, og er bange for at blive taget med bukserne nede hehe.

Er ikke inde i det overhovedet, men Danny har tjent rigtig mange penge ved a lave forskellige ting over nettet

Det er sgu nok os nemmere hvis man ved lidt om det på forhånd eller kan få hjælp af en der ved noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Halbschön

Min mor fandt noget på nettet på et tidspunkt, og det lød rigtig lovende.. Så var hun til et såkaldt ansættelsesmøde over Skype og samtidig blev der vist en powerpointpræsentation... Det viste sig så at være noget salg af Herballife.. Og inden man kunne blive sælge skulle man først købe alle produkterne selv.. Det var omkring 5000kr man skulle bruge. Og så skal man selv ud og finde sine kunder og så på den måde tjene penge.. Og der skal jo da lige lidt til, inden man overhovedet har tjent de 5000 ind, man selv har spyttet i det...

Og det der pyramide noget..Det vist noget værre rod

Det lyder til at være en god forretning, men tror ikke altid det er det

Anmeld

28. oktober 2010

sarahb

jeg synes det hele lyder lidt for godt til at være sandt.
Jeg ville aldrig gøre det og synes det er dybt mærkeligt... Det kunne megetvel minde om pyramide spil og det er ikke noget man skal rode ved.
Hvis man skal vudere og teste alle mulige ting, skal de ting vel også købes og afprøves.

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
BlyViol skriver:

her er det at man skal vurdere forskellige varer fra forskellige firmaer, coca cola, nike, eller ja aloe vera.  

Hvordan vurdere varer???...

Anmeld

28. oktober 2010

Vidunderligeunger

Zafir skriver:

Hvordan vurdere varer???...

gå ned i sit supermarked og så når man kommer hjem skal man skrive positive og negative kommentarer om de varer man køber. der er en række varer på deres site, når man er logget ind vel, så kan man vælge dem man kender til og vurdere dem... Så får man op til 40 USD pr. vurdering.

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

BlyViol skriver:

gå ned i sit supermarked og så når man kommer hjem skal man skrive positive og negative kommentarer om de varer man køber. der er en række varer på deres site, når man er logget ind vel, så kan man vælge dem man kender til og vurdere dem... Så får man op til 40 USD pr. vurdering.

Nååee... Så man er mistery shopper. Men hvorfor er det så sådan nogen sære reklamer for job. det vækker strax min mistanke Kender også folk der har været været mistery shopper. Men der var ikke mange opgaver at lave...

Anmeld

28. oktober 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Nååee... Så man er mistery shopper. Men hvorfor er det så sådan nogen sære reklamer for job. det vækker strax min mistanke Kender også folk der har været været mistery shopper. Men der var ikke mange opgaver at lave...

Jeg synes også det virker for godt til at være sandt... Og som min fornuftige bankmand af en far siger: "Hvis det virker for godt til at være sandt, er det det ofte også."

Anmeld

28. oktober 2010

tinasmor

Zafir skriver:

ja og mistery shopper får jo ikke så mange penge. Det er mest gratis mad (hvis det er på MC Donnalds eller film ved BB eller lign) og så måske lidt penge oveni, men ikke meget.

Alt dem der lover guld og grønne skove, der skal man altid tænke på at ser det ud til at være for godt, så er det ofte for godt.

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Jeg synes også det virker for godt til at være sandt... Og som min fornuftige bankmand af en far siger: "Hvis det virker for godt til at være sandt, er det det ofte også."

Klog bank mand

Anmeld

28. oktober 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Klog bank mand

Ja, meget klog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.