det er vel bare en løgn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

SoffiLine

ved ikke om liige dette her passer, men ved det er muligt at tjene mange penge hjemmefra! Min kæreste gjorde det en periode & det var med alt muligt 

Anmeld

28. oktober 2010

Vidunderligeunger

SoffiLine skriver:

ved ikke om liige dette her passer, men ved det er muligt at tjene mange penge hjemmefra! Min kæreste gjorde det en periode & det var med alt muligt 

okay... hm... jeg har nemlig overvejet om det er det jeg skal, når jeg er færdig md barsel, og så nøjedes med en halvtids DP men ved ik en skid om det, og er bange for at blive taget med bukserne nede hehe.

Anmeld

28. oktober 2010

mor_sabina

Det lyder godt nok smart. Men er lidt betænkelig og det er jo på engelsk så det kan være svært at få det hele rigtigt med.

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

De fleste ting man arbejder med hjememfra er en eller anden form for salg. Så hvis man har en sælger i maven, så er det meget fint.

Men det handler tit om produkter som aloevera, herbalife og tupperware og den slags. Ellers er det pyramidespil.

Der er en grund til at man ikke skriver, hvad det går ud på...

Det er også tit pyramidespil.

Anmeld

28. oktober 2010

CamiRon

BlyViol skriver:

okay... hm... jeg har nemlig overvejet om det er det jeg skal, når jeg er færdig md barsel, og så nøjedes med en halvtids DP men ved ik en skid om det, og er bange for at blive taget med bukserne nede hehe.

Det ku' jeg også godt tænke mig men er ikke sikker på jeg tør. Ville gerne høre om det fra nogle der virkelig havde prøvet det.

Anmeld

28. oktober 2010

Vidunderligeunger

mor_sabina skriver:

Det lyder godt nok smart. Men er lidt betænkelig og det er jo på engelsk så det kan være svært at få det hele rigtigt med.

ja, det er også det... altså jeg ville sgu gerne tjene en 20-30000 på en måned og så stadig gå hjemme indtil jeg skal igang med uddannelse til august... 

Anmeld

28. oktober 2010

Vidunderligeunger

CamiRon skriver:

Det ku' jeg også godt tænke mig men er ikke sikker på jeg tør. Ville gerne høre om det fra nogle der virkelig havde prøvet det.

ja nemlig  

Anmeld

28. oktober 2010

Vidunderligeunger

Zafir skriver:

De fleste ting man arbejder med hjememfra er en eller anden form for salg. Så hvis man har en sælger i maven, så er det meget fint.

Men det handler tit om produkter som aloevera, herbalife og tupperware og den slags. Ellers er det pyramidespil.

Der er en grund til at man ikke skriver, hvad det går ud på...

Det er også tit pyramidespil.

her er det at man skal vurdere forskellige varer fra forskellige firmaer, coca cola, nike, eller ja aloe vera.  

Anmeld

28. oktober 2010

anna-jonas

Det er vist sådan noget pyramide-halløj. Så mon ikke flertallet mister penge............og kun de få score kassen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.