Hej allesammen.
Jeg har netop haft besøg af sundhedsplejersken og vi fik os en god snak om rigtig mange ting.
Jeg er lige nu bosat et sted hvor jeg egentlig ikke har lyst til at være, jeg flyttede udelukkende her hen for at min kæreste og jeg kunne bo sammen inden vores barn kom til verden. Men jeg sidder med en tomhed, vi fungerer fint sammen og vores dagligdag er egentlig dejlig - men jeg kender ingen her og jeg har slet ikke lyst til at være der. Jeg har givet det chancer, men jeg kan ikke.
Jeg har snakket med min kæreste om det, men vi er ikke kommet frem til en løsning endnu.
Min familie bor omkring 200km fra hvor jeg bor nu og hver gang vi har besøgt dem og vi kører hjem af igen så tudbrøler jeg. Jeg savner dem simpelthen så meget hvér evig eneste dag.
Om ikke andet så ved kæresten og jeg at om to år, måske allerede om et år flytter vi til Aarhus (som er cirka midt imellem hvor hans og mine forældre bor), her skal vi studere.
Jeg ved godt at et år måske ikke er så meget, men når man er et sted hvor man vitterligt bare overhovedet ikke har lyst til at være så er det en evighed.
Nå ..tilbage til sundhedsplejersken, hun foreslog at kæresten og jeg kunne snakke om at sige vores nuværende lejlighed op, at han flyttede hjem sin hans forældre (i hverdagene, så han kan komme på job) og jeg fik en lejlighed enten i Aarhus eller omkring der hvor min familie bor - for som hun siger, vores barn har det ikke godt hvis jeg ikke har det godt og vi kan jo sagtens ses i weekender og sådan (han arbejder skift, så det er ikke alle uger han arbejder mandag-fredag, nogle uger har han fri forlænget weekend)
Hvad synes I, kunne det være en løsning tror I?
Anmeld