Sen ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

FrkT

Altså jeg har sen ÆL i forhold til min cyklus. Dog er min ÆL helt normal i forhold til en gennemsnitlig cyklus på 28 dage. Min cyklus er på 25 dage, og jeg har ÆL på 14. dagen, dvs 11 dage før min næste cyklus begynder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

puha.. siden Marts.. Blev gravid på p-piller i Jan 2010 og mistede så d. 2 feb.. men vi prøver da.. bare irriterende man ikke bliver gravid nu men godt kunne på p-piller.. dig?

Åh Det er jeg ked af at høre

Men krydser fingre for at der snart sker noget hos jer Vi har kun prøvet i 2 mdr. Så det her er vores 2. forsøg, og så blev jeg lige lidt panisk over at jeg først kunne mærke æl nu her på 19. dagen :s

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Altså jeg har sen ÆL i forhold til min cyklus. Dog er min ÆL helt normal i forhold til en gennemsnitlig cyklus på 28 dage. Min cyklus er på 25 dage, og jeg har ÆL på 14. dagen, dvs 11 dage før min næste cyklus begynder.

Okay, det er rart at høre Og der er ingen problemer med at kunne blive gravid når den falder sent?

Anmeld

28. oktober 2010

FrkT

Anonym skriver:

Okay, det er rart at høre Og der er ingen problemer med at kunne blive gravid når den falder sent?

Ja det kan jeg så ikke svare dig på, for det er jeg jo ikke blevet.... så ved det ikke

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Ja det kan jeg så ikke svare dig på, for det er jeg jo ikke blevet.... så ved det ikke

krydser fingre for at der snart kommer en bebs hjemme hos jer

Anmeld

28. oktober 2010

oo

da jeg blev gravid var min cyklus på 30-33 dage (jeg var lige kommet ud af et års fertilitetsbehandling hvorunder min cyklus havde forlænget sig fra 28 dage til de der 30-33 dage) og min ÆL faldt omkring den 19./20. i måneden. Og ja, jeg blev gravid, du kan altid blive gravid ved din ÆL, også selvom den falder sent

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

da jeg blev gravid var min cyklus på 30-33 dage (jeg var lige kommet ud af et års fertilitetsbehandling hvorunder min cyklus havde forlænget sig fra 28 dage til de der 30-33 dage) og min ÆL faldt omkring den 19./20. i måneden. Og ja, jeg blev gravid, du kan altid blive gravid ved din ÆL, også selvom den falder sent

Okay, det lyder godt Men så har jeg bare læst nogle steder at hvis den falder sent, og for tæt på den næste mens, så kan ægget blive skyllet ud?!

Anmeld

28. oktober 2010

oo

Anonym skriver:

Okay, det lyder godt Men så har jeg bare læst nogle steder at hvis den falder sent, og for tæt på den næste mens, så kan ægget blive skyllet ud?!

jeg tror din krop arbejder det hurtigere når din ÆL falder sent, i forhold til hvis den falder tidligt. Men ellers så tag en snak med din læge om det

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jeg tror din krop arbejder det hurtigere når din ÆL falder sent, i forhold til hvis den falder tidligt. Men ellers så tag en snak med din læge om det

Ja, det kan godt være Nu ser jeg lige hvad næste måned bringer Og tillykke med den lille smukke pige  

Anmeld

28. oktober 2010

Chalala85

Anonym skriver:

Åh Det er jeg ked af at høre

Men krydser fingre for at der snart sker noget hos jer Vi har kun prøvet i 2 mdr. Så det her er vores 2. forsøg, og så blev jeg lige lidt panisk over at jeg først kunne mærke æl nu her på 19. dagen :s

Tak ahh okay, var du på p-piller eller noget? der kan jo godt gå et stykke tid før din cyklus har fundet sig til rette igen.

Jeg har lige testet æl idag og den er næsten positiv, så mon ikke den er der imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.